اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

انار مهیا پذیرایی از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: مدرسه‌ها و مراکز اقامتی شهرستان انار آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند و پارک‌ها نیز توسط شهرداری آماده شده است.

انار مهیا پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: با هماهنگی میان نهادها و ارگان‌ها آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی هستیم و تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان آوریم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه ‌انار نخستین شهرستان ورودی استان کرمان از سمت مرکز است با برنامه‌ریزی باید میهمان‌نوازی کرمانیان را به مردم کشورمان نشان دهیم.

اعتمادی افزود: در این زمینه مدرسه‌ها و مراکز اقامتی، آماده پذیرایی از مردم هستند و پارک‌ها نیز توسط شهرداری آماده شده است.

وی عنوان کرد: ایام عید نوروز فرصت طلایی است که با جمع زیادی از مردم سایر مناطق آشنا شویم، آداب و رسوم یکدیگر را بشناسیم و مراکز تفریحی، تاریخی و زیارتی شهرمان را به اطلاع دیگران برسانیم.

اعتمادی ابراز داشت: مهمترین اصلی که در این میان نباید فراموش شود، خوش خلقی و برخورد شایسته با مردم است، افراد سلایق متفاوتی دارند و اگر سلیقه‌ای را روش خودمان ناسازگار می‌بینیم، موجب بدرفتاری با آنها نشود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نظرسنجی‌های به عمل آمده از سال قبل، شهرستان انار در زمینه ارائه امکانات و خدمات‌دهی به مسافران مورد تأیید بوده است.

اعتمادی گفت: به طور متوسط در ایام سال روزی 14 هزار وسیله نقلیه از جاده‌های مواصلاتی شهرستان انار عبور می‌کنند و در ایام تعطیلات به 20 هزار خودرو افزایش می‌یابد و این آمار نیاز توجه و برنامه‌ریزی بیشتر و دقیق است.

به گزارش فارس در این جلسه از تعدادی از خواهرانی که در ایام‌الله دهه مبارک فجر صنایع دستی و مواد غذایی ‌سنتی انار را در نمایشگاه‌ها در معرض دید عموم قرار داده بودند، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین امروز رزمایش و مانور موتوری طرح نوروز 91 از سوی فرماندهی انتظامی و پلیس‌راه انار در مسیر جاده‌های برون شهری و در سطح خیابان‌های این شهرستان برگزار شد و نیروها و آمادگی خود را برای خدمات‌رسانی و تسهیلات هر چه بهتر در زمینه‌های مختلف‌ به مسافران نوروزی ارائه کردند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول