اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

فاصله زیاد آرای کاندیداها جای هیچ شکایتی را باقی نگذاشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: نتایج انتخابات و فاصله زیاد آرای کاندیداها جای هیچ گونه شکایتی را برای سایر کاندیداها باقی نگذاشت.

فاصله زیاد آرای کاندیداها جای هیچ شکایتی را باقی نگذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، سیروس صابری در جلسه ارزیابی ستاد دهه فجر استان قزوین بیان کرد: در سال 90 شاهد حضور حماسی مردم در مقاطع حساس به ویژه در ایام دهه فجر و انتخابات 12 اسفند ماه بودیم که موجبات یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

وی افزود: ولایت فقیه و مردم دو ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم در موقعیت‌های حساس نشان داده‌اند که پای آرمان‌ها و صحبت‌های رهبری هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از 33 سال هنوز کهنه نشده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به پشتیبانی مردم و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، جوان و زاینده است که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نیز از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

صابری با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: در انتخابات استان قزوین، 16 هزار نفر مشارکت داشتند و نتیجه انتخابات نیز توسط شورای نگهبان مورد تأئید قرار گرفت.

وی بیان کرد: فاصله آرای کاندیداها در حوزه‌های انتخابیه قزوین به قدری زیاد بود که جای هیچ‌گونه شکایتی را برای سایر کاندیداها باقی نگذاشت.

گفتنی است در این جلسه علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان به ارائه گزارش از برنامه‌ها و اقدامات ستاد دهه فجر و کمیته‌های زیرمجموعه آن در سطح استان و شهرستان‌ها در ایام دهه فجر پرداخت.

در این جلسه همچنین مسئولان کمیته‌ها به نقد و ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم و برنامه‌های ستاد دهه فجر در سال آینده پرداختند.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول