اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

دستگاه‌های برگزاری انتخابات باید جلوی رفتارهای زشت انتخاباتی را بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: دستگاه‌هایی که کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند، باید جلوی رفتارهای زشت انتخاباتی را بگیرند، تا در انتخابات بعدی مشکلی نباشد.

دستگاه‌های برگزاری انتخابات باید جلوی رفتارهای زشت انتخاباتی را بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی در بروجرد گفت: مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین محصول انقلاب است و این کشور توانسته است، برگزاری 30 انتخابات سالم را انجام دهد و در همه این انتخابات مختلف ملت ایران با حضور بیش از 50 درصد در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم در انتخابات مشارکت خوبی داشتند، ولی عدم رعایت اخلاق انتخاباتی از طرف عده‌ای از کاندیداها فاجعه‌ساز بود.

ترابی تصریح کرد: تحریم‌ها و تهدیدات نتوانست حضور گسترده ملت ایران را در انتخابات کم کند و برعکس مردم با شور و نشاطی بیشتر از همیشه به میدان آمدند.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و تأکیدات ایشان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات تأثیر فراوانی داشته است.

سجاد معین خاطرنشان کرد : مردم ولایت‌مدار بروجرد با حضور حماسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان دادند، که برای سرافرازی ایران،همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

معین ضمن تشکر از عوامل برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس در بروجرد اظهار داشت: حضور مردم شهرستان بروجرد در این انتخابات نسبت به انتخابات گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است، در انتخابات مجلس نهم یکی از نمایندگان در دور اول وارد مجلس و دو نفر دیگر برای یک کرسی باقیمانده در مجلس به دور دوم کشیده شده‌اند.

انتهای پیام/ش/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول