اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون فرماندار گرگان صورت گرفت

تقدیر از دستگاه‎های منتخب در برگزاری انتخابات گرگان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گرگان از سه دستگاه آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و مخابرات استان گلستان که در برگزاری انتخابات تلاش مضاعفی داشتند، قدردانی کرد.

تقدیر از دستگاه‎های منتخب در برگزاری انتخابات گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن غریب عصر سه‌شنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار داشت: تجهیز و آماده‎سازی شعب اخذ رای و در اختیار قرار دادن آن به مدارس، مساجد و حسینیه‎ها همچنین برقراری ارتباط و تجهیز سیستم‎های ارتباطی شعب انتخابات در حوزه شهرستان گرگان، از تلاش‎های مناسب سه دستگاه مذکور بوده است.

وی تصریح کرد: در سایه درایت و مدیریت مجموعه دستگاه‎های اجرایی در ستاد انتخابات شهرستان گرگان شاهد یکی از نادرترین انتخابات در حوزه گرگان و آق‎قلا بوده‎ایم که حتی یک مورد شکایت نیز با توجه به تعدد کاندیداهای شهرستان گرگان به هیئت‎های اجرایی نداشتیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گرگان متذکر شد: انتخابات حوزه انتخابیه گرگان در نهایت سلامت، دقت و امانتداری برگزار شد و حتی یک مورد مشکل ضدامنیتی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا نداشتیم.

غریب با بیان اینکه ماموریت اصلی ما برگزاری انتخابات بوده است، اذعان کرد: مجموعه شرکت‎کنندگان در حوزه انتخابیه شهرستان گرگان و آق‎قلا 253 هزار و 572 نفر بود که حدود 64 درصد مشارکت مردمی را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتیم.

وی بیان کرد: مشارکت این دوره از انتخابات یک رکورد بی‎نظیر در طول برگزاری هشت دوره انتخابات گذشته بوده است به طوریکه این میزان مشارکت در دوره‎های قبلی بین 59 تا 61 درصد در نوسان بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گرگان اضافه کرد: در شهرستان گرگان 192 هزار و 510 نفر و در آق‎قلا 61 هزار و 62 نفر پای صندوق‎های رای آمدند که حاصل آن یک کاندیدا حجت‎الاسلام سید علی طاهری از بین 24 نامزد مجلس شورای اسلامی در مرحله اول با اکثریت آرا وارد خانه ملت شد.

غریب اظهار داشت: برای تعیین نماینده دوم از حوزه انتخابیه از بین 23 کاندیدا هیچکدام نتوانستند یک چهارم آرا را کسب کنند و انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

وی گفت: برابر قانون پس از تایید شورای نگهبان از یک ماه بعد، مرحله دوم انجام می‎شود که احتمالا در نیمه اول اردیبهشت ‎ماه، انتخابات برای حوزه انتخابیه گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول