اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان:

وحدت مردم در انتخابات موجب خلق حماسه‌ای بزرگ شد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: وحدت و همدلی مردم ایران در انتخابات موجب خلق حماسه‌ای بزرگ شد.

وحدت مردم در انتخابات موجب خلق حماسه‌ای بزرگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در دیدار اعضای شورای جبهه پایداری استان با نمایندگان منتخب مردم برای مجلس نهم گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌های بزرگی روبرو بوده است، که همه آنها را با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه‌ها پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب و در 33 سال گذشته توطئه‌های مختلفی را علیه نظام تدارک دیده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران در این سال‌ها همه توطئه‌ها را با حضور خود در صحنه‌های خنثی کرده‌اند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اقدامات دشمنان نظام و انقلاب قبل از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان به خیال اینکه بتوانند ملت ایران را از صحنه خارج کنند، دست به هر اقدام و توطئه‌ای زدند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند با تبلیغات شوم خود حضور مردم را در صحنه‌ها کم اثر کنند، تصریح کرد: آنها برای کاستن از حضور مردم در صحنه دست به هر اقدامی زدند.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب پیش از انتخابات از مردم خواستند که در صحنه حاضر شوند، تصریح کرد: این خواسته رهبری از سوی ملت ایران لبیک گفته شد و مردم با حضور بی‌نظر خود حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌ انتخابات لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود، افزود: مردم نشان دادند که هرگز رهبر و مقتدای خود را تنها نمی‌گذارند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به خواسته‌های شوم خود برسند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: برگزاری با شکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان دهنده اقتدار و عظمت انقلاب بود، ادامه داد: دشمنان خیال می کردند که می‌توانند بر انتخابات مجلس تاثیر بگذارند، اما هرگز این خواسته آنها محقق نشد.

وی با اشاره به انتخابات محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی به عنوان دو منتخب مرکز استان گفت: باید با کمک و همراهی این دو بزرگوار برای ساختن ایران و استانی آباد و قدرتمند تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام باقری با تقدیر از همه ملت ایران و استان زنجان به دلیل حضور با شکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید قدردان مردم باشیم که در همه مواقع در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول