اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

برگزاری دور دوم انتخابات گیلان در اردیبهشت 91

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت و تالش در نیمه نخست اردیبهشت سال 91 خبر داد.

برگزاری دور دوم انتخابات گیلان در اردیبهشت 91

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در جلسه یوم‌الله دوازدهم فروردین "روز جمهوری اسلامی" این روز را بسیار با اهمیت خواند و اظهار داشت: دشمنان نظام و فریب‌خوردگان داخلی در صدد اختلاف بین نهاد انتخاباتی و نظارتی در کشور هستند.

وی با بیان اینکه بین نهاد انتخاباتی و نظارتی شورای نگهبان نمی‌توان تفکیک قایل شد، افزود: دشمنان در سال‌های گذشته به‌ویژه در دوره آقای خاتمی می‌خواستند بین این دو نهاد اختلاف ایجاد کنند.

رضوانی به برنامه‌ریزی آمریکایی‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند نظام از اسلام یا از جمهوریت دست بردارد و به حکومت قرون وسطی تبدیل شود.

معاون استاندار گیلان صلابت مقام معظم رهبری و تعیین خط‌مشی ایشان را موجب کشته شدن دشمن دانست و تصریح کرد: مردم با رهنمودهای مقام معظم رهبری وارد صحنه می‌شوند.

وی بر توجه به فضای مجازی تاکید کرد و ابراز داشت: قشر عظیمی از دانشمندان، جوانان، نوجوانان و افراد محقق با این فضا سروکار دارند و باید دقت‌های لازم در فضای مجازی صورت گیرد.

رضوانی خواستار نهادینه شدن عید روز جمهوری اسلامی در جامعه شد و بیان داشت: ائمه جماعات و مساجد در شهرها و روستاها از دوازدهم فروردین یاد کنند و این موضوع در جامعه یادآوری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان دوازدهم فروردین سال 58 را حماسه حضور مردم در ابتدای نظام اسلامی نامید و اذعان داشت: عید روز جمهوری اسلامی باید در تمام لایه‌های جامعه یادآوری شود.

وی از تلاش هیئت نظارت بر انتخابات گیلان قدردانی کرد و افزود: هیئت نظارت استان از سال گذشته فعالیت خود را برای شناسایی کاندیداهای احتمالی آغاز کرده بود.

رضوانی با اشاره به اینکه بعضی‌ها فکر می‌کردند مردم با رد صلاحیت برخی از افراد در انتخابات شرکت نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم با رهنمودهای مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و در تمام شهرستان‌ها شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات بودیم.

معاون استاندار گیلان انتخابات با شکوه ملت ایران را سیلی محکم به استکبار دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری فارس در انتخابات فعالیت موثری داشتند.

وی از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت و تالش در نیمه نخست اردیبهشت سال 91 خبر داد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب شده اوباما از رفتار خود عقب‌نشینی کند.

رضوانی با اشاره به پس‌گیری امضاکنندگان پرسش از رئیس جمهور در مجلس، بیان داشت: در فضایی که دشمن پس از انتخابات عقب‌نشینی کرده، نباید شیرینی این پیروزی در کام مردم تلخ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان پرسش‌های بدون خروجی را سبب آزار و اذیت دوستان انقلاب خواند و تصریح کرد: پرسش‌هایی که خروجی ندارد نباید مطرح شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول