اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

مردم در انتخابات حجت را بر مسئولان تمام کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند ماه حجت را بر مسئولان تمام کردند.

مردم در انتخابات حجت را بر مسئولان تمام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمدی محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری کاکی با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: نوبت شما مسئولان است که باید با کوشش تمام پاسخگوی خواسته‌های به حق آنان باشید.

امام جمعه کاکی با تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مسئولان در کاکی افزود: شما باید برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیقی ارائه دهید تا به کوشش و کمک همدیگر بتوانید به عقب‌ماندگی‌ها و خواسته‌های بحق مردم بخش جامه عمل بپوشانید.

وی به بررسی امکانات مورد نیاز برای پیشرفت و رشد بخش پرداخت و گفت: امروز بسیاری از امکانات برای این بخش لازم و ضروری است که همه باید تلاش کنید و امیدواریم بتوانیم در سال آینده شرایط لازم برای رفع مشکلات فوق فراهم کرده و با وجود امکانات لازم با تلاش مضاعف شما به راهکارهای مناسب دست یابیم.

امام جمعه کاکی تصریح کرد: ما خادم مردم هستیم و به خادم بودن خود افتخار می‌کنیم و هر چه به این مردم خدمت کنیم باز هم کم است.

محمدی گفت: ایران اسلامی مردمی با بصیرت، شجاع، ولایتمدار و با فرهنگ دارد که در هیچ کجای دنیا مردمانی همچون مردم ایران سراغ نداریم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول