اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

ادله‌ای برای تخلف در انتخابات ایلام وجود ندارد/ اظهار نظر قطعی بر عهده شورای نگهبان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ادله‌ای برای تخلف در انتخابات ایلام وجود ندارد/ اظهار نظر قطعی بر عهده شورای نگهبان است.

ادله‌ای برای تخلف در انتخابات ایلام وجود ندارد/ اظهار نظر قطعی بر عهده شورای نگهبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیر حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به عنوان یکی از اعضای شورای تامین استان ایلام اعلام می‌کنم که کوچکترین تخلفی در انتخابات استان ایلام روی نداده است.

وی ادامه داد: انتخابات استان ایلام رایانه‌ای برگزار شده و حتی امکان اینکه یک نفر در چند حوزه بتواند رای بدهد نیز در این استان وجود نداشته است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در روز انتخابات هم با تلاش همه دست‌اندرکاران برپایی انتخابات از جمله نیروهای پلیس، این انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: ماموران پلیس در روز انتخابات با کوچکترین رفتار احتمال بروز تخلف برخورد کرده و حتی تعدادی خودروی جدید فاقد پلاک نیز در این روز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این رفتار پلیس به واسطه احاطه کامل بر امنیت انتخابات بود و با کوچکترین موردی برخورد شده و خوشبختانه این انتخابات در فضای کامل سلامت و امنیت برگزار شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول