اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی اداره ‌کل ارشاد قم:

وقوع کم‌ترین تخلفات انتخاباتی توسط رسانه‌های قم

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: رسانه‌های استان قم کم‌ترین میزان تخلف را در زمان انتخابات داشته و برخی موارد معدود نیز اخطارهای لازم را دریافت کردند.

وقوع کم‌ترین تخلفات انتخاباتی توسط رسانه‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد خامه‌‌یار در مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبری انتخابات مجلس نهم که سه‌شنبه‌ شب در مجتمع کلهری قم برگزار شد اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم، تجلیل از کسانی است که نهایت سعی و تلاش خود را برای گرم نگه داشتن تنور انتخابات به کار برده و با اقدامات خود، موجب پوشش خبری مناسب این واقعه عظیم ملی شدند.

وی با بیان اینکه در این مراسم از رسانه‌های برتر و نیز خبرنگاران و عکاسان فعال در عرصه انتخابات تجلیل خواهد شد افزود: هر یک از این افراد سهم عمده‌ای در انعکاس واقعی رویدادهای انتخاباتی داشته و مردم را در جریان اطلاعات روز قرار دادند.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: قبل از برگزاری انتخابات، نمایشگاهی از عکس‌های تهیه شده طی سال‌های گذشته در اماکنی چون حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دانشگاه‌ها، مسجد جمکران و دیگر مراکز فرهنگی،‌ برگزار شد.

وی با بیان اینکه کمترین تخلفات توسط نشریات قم در زمان انتخابات صورت گرفته افزود: مورد خاصی در این زمینه وجود نداشت و برخی موارد معدود نیز اخطارهای لازم را دریافت کردند.

خامه‌‌یار با تاکید بر برنامه‌‌های آموزشی وی‍ژه خبرنگاران قمی اذعان داشت: اردوی فرهنگی تفریحی اصفهان و بازدید از چاپ‌خانه‌های این شهر اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول