اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم در انتخابات امتحان خود را به خوبی پس دادند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ولایی و همیشه در صحنه این استان در انتخابات مجلس نهم نیز امتحان خود را به خوبی پس دادند و با حضور گسترده و پرشور بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

مردم در انتخابات امتحان خود را به خوبی پس دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام عصر امروز در نشست شورای اداری این استان در سالن اجتماعات شهید جعفرزاده بر ضرورت تقوا و پرهیزکاری تاکید کرد و اظهار داشت: تقوا و پرهیزکاری عاملی است که انسان را از خطا و اشتباه مصون می‌دارد و او را در انجام صحیح و درست تکالیفش کمک می‌کند.

وی ادامه داد: تقوا، فروتنی، خودشکنی و پناه بردن به خدا از ملزوماتی است که هر یک از افراد باید در انجام آن کوشا باشند.

 

نکونام بر ضرورت پرهیز از غرور و تکبر تاکید کرد و گفت: باید غرور و تکبر را از خود دور کنیم تا بینمان اصلاح شود و بتوانیم ماموران خوبی در اجرای وظایف خود باشیم.

 

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر انسان گرفتار کبر و غرور شود اسیر نفس می‌شود و به هلاکت می‌رسد و بر این اساس است که برای انسان مغرور هیچ عملی باقی نخواهد ماند.

 

نکونام در ادامه با تشکر و تقدیر از عوامل اجرایی و نظارتی برگزار کننده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، اظهار داشت: با تلاش مسئولان برگزار کننده انتخابات و حضور پرشور و حماسی مردم شاهد برگزاری انتخابات خوبی در استان بودیم که جای تقدیر و تشکر بسیاری دارد.

 

وی با اشاره به حضور حداکثری و حماسی مردم استان در این انتخابات، تصریح کرد: مردم ولایی و همیشه در صحنه استان در این آزمون نیز امتحان خود را به خوبی پس دادند و با حضور گسترده و پرشور خود بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا وقتی پیوند مردم با امام و رهبرشان برقرار باشد، اسلام و قرآن زنده است و نظام اسلامی با اقتدار به حیات خود ادامه می‌دهد.

 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول