اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب برگزاری نشستی در فرمانداری قروه صورت گرفت

تحویل اعتبارنامه منتخب مردم قروه و دهگلان در انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: طی نشستی در فرمانداری قروه، اعتبارنامه منتخب مردم در انتخابات مجلس نهم، به حامد قادرمزی نماینده مردم در نهمین دوره مجلس تحویل داده شد.

تحویل اعتبارنامه منتخب مردم قروه و دهگلان در انتخابات مجلس نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، فرماندار قروه ظهر امروز در این نشست با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، رسالت مسئولان در قبال خدمتگزاری به مردم را بسیار سنگین‌تر از گذشته عنوان کرد و گفت: همت در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم قدردان و قدرشناسی که ولایتمداری و انقلابی بودن خود را بارها در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند، وظیفه همه است.

 

نادر فخری در ادامه با بیان اینکه از 88 هزار و 455 نفر واجدین شرایط در شهرستان قروه، 71 هزار و 376 نفر در انتخابات اخیر شرکت کرده‌اند افزود: شهرستان قروه از نظر مشارکت در انتخابات، جزو اولین شهرستان‌های استان است.

 

وی  از انتخابات 12 اسفند به عنوان حماسه‌ای بزرگ نام برد و گفت: انتخابات این دوره در کمال صحت و سلامت و بدون هیچ شکایت و اعتراضی برگزار شد و مردم نیز با حضور حداکثری خود از این روند قدردانی کردند.

 

حامد قادرمرزی منتخب حوزه انتخابی قروه و دهگلان در انتخابات مجلس نهم نیز در این نشست مشارکت مردم را محکم‌ترین پشتوانه برای خود در عرصه خدمت برشمرد و از دست اندرکاران انتخابات به دلیل برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور قدردانی کرد.

 

وی با امید به اینکه بتواند امانتدار خوبی برای مردم در عرصه قانونگذاری باشد، تصریح کرد: با دوری از غرور و تکبر در راه انجام وظایف نمایندگی کوتاهی نکرده و به مردم، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول