اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

10 گفتمان دانشجویی در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از برگزاری10 گفتمان دانشجویی تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد.

10 گفتمان دانشجویی در سمنان برگزار می‏شود

حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، با اشاره به برگزاری 10 گفتمان دینی تا پایان سال در سمنان افزود: این تعداد گفتمان با هدف تبیین موضوعات مختلف دینی و  اجتماعی برگزار می‏شود.

وی تصریح کرد: دشمن سرمایه‏گذاری فراوانی در راستای انحراف جوانان از طریق  فضای مجازی، شبکه‏های ماهواره‏ای و رسانه‏ای انجام داده و بصیرت و آگاهی تنها راه مقابله با اینگونه هجمه‏ها است.

تقوی‏نیا گفت: دانشجویان امروز با فراگیری علم و دانش توام با اعتقادات، ایمان و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه سنگینی از جمله ساختن ایرانی آباد، مستقل و خودکفا بر دوش دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: گفتمان‏های دانشجویی یا کرسی‏های آزاداندیشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست، باید به منظور بر طرف کردن شبهات فکری و اعتقادی این قشر در دانشگاه‏ها برگزار شود.

 

* بیگانگان می‏خواهند نظام را از درون استحاله کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان همچنین گفت: بیگانگان با راه‏اندازی جنگ نرم و سایبری می‏خواهند نظام را از درون استحاله کنند.

تقوی‏نیا افزود: ارتقای سطح بینش و بصیرت تشکل‏های مذهبی در مقابل توطئه‏ها و شناخت کامل از مسائل روز و تجزیه و تحلیل آنها وظیفه مسئول تشکل است.

وی تصریح کرد: امروز نمی‏توان در مقابل بیگانگان که تمام سعی آنها از بین بردن نظام است، سکوت کرد و کاری انجام نداد.

تقوی‏نیا گفت: تمام اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان تشکل‏های دینی باید در عرصه مبارزه با دشمن در جنگ نرم به سلاح بصیرت مجهز شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: در این راستا، کارگاه آموزشی تخصصی شناخت جنگ نرم و راه‏های مبارزه با آن در دنیای مجازی ویژه مسئولان تشکل‏های دینی در سمنان برگزار می‏شود.

وی آگاهی تشکل‏های مذهبی با مسائل روز، راه‏های ایمن‏سازی جامعه در مقابل فرهنگ ورودی و آشنایی با جامعه‏شناسی را از مهم‏ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول