اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 760 گفتمان دینی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 760 گفتمان دینی در بندر کنگان خبر داد.

اجرای 760 گفتمان دینی در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های این سازمان در سال جاری اظهار داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه تلاش فراوانی انجام داده‌ایم و بخش زیادی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی با موفقیت اجرایی شده است.

وی افزود: در تمام شهرها و روستاهای کنگان، برنامه‌های مذهبی و گفتمان دینی برگزار شده و استقبال بسیار خوبی نیز انجام گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: برگزاری پیش اجلاس نماز، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال با 4 بوستان معرفت و 5 هسته فرهنگی جوان، اعزام روحانی در ایام تبلیغی رمضان 25 نفر، دعوت از سخنرانان و روحانیون اعزامی، بومی، مستقر برای اجرای سخنرانی و مناسبت‌های تبلیغی در مساجد، حسینیه‌ها و مراسمات مذهبی به تعداد 1400 مورد، اعزام روحانی در ایام فاطمیه 23 نفر و جلسه با روحانیون طرح هجرت و مستقر 40 جلسه از جمله این برنامه‌هاست.

اهرمی از اجرای 760 گفتمان دینی در بندر کنگان خبر داد و افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی در راستای ابلاغیه‌های استان 60 گفتمان و گفتمان‌های دینی به مناسبت‌های ایام تبلیغی توسط روحانیون در مساجد حسینیه‌ها و تکایا به تعداد 700 مورد از جمله برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی در کنگان است.

وی اضافه کرد: برگزاری یک‌هزار و 500 مورد کلاس قرآن، ترجمه و تفسیر توسط روحانیون در مناسبت‌های تبلیغی نیز با موفقیت انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: تماس و تعامل با روحانیون اعزامی برای توجیه افکار عمومی برای شرکت در مراسمات مذهبی، تایید احکام روحانیون اعزامی توجیه روحانیون مبنی بر تبیین واقعه عاشورا، تشویق و تقدیر از روحانیون، به‌روزرسانی اطلاعات مربوط به روحانیون اعم از بومی مستقر و طرح هجرت نیز از دیگر اقدامات انجام شده در سال 90 توسط واحد اعزام مبلغ بوده است.

اهرمی یادآور شد: از تمام ظرفیت این اداره برای گسترش فرهنگ معنویت و اخلاق اسلامی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول