اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز خبر داد

شرکت 4 هزار و 630 نفر در گفتمان‌های دینی سقز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از شرکت 4 هزار و 630 نفر در گفتمان‌های دینی و دانشجویی این اداره خبر داد.

شرکت 4 هزار و 630 نفر در گفتمان‌های دینی سقز

حجت‌الاسلام وحیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از ابتدای سال 1390 تا نیمه اول اسفند ماه جاری بالغ بر 120 گفتمان دانش‌آموزی و دانشجویی به همت اداره تبلیغات اسلامی سقز با موضوعات مختلف برگزار شد.

وی بیان داشت: این گفتمان‌ها در سطح مدارس راهنمایی و دبیرستان سقز و بخش زیویه و دانشگاه فنی و مهندسی، علمی کاربردی، حوزه علمیه فاطمیه (س)، حوزه دینی امام شافعی (ره) برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه در جلسات گفتمان‌ها اساتید به سئوالات شرکت کنندگان در حوزه مباحث و موضوعات بیان شده پاسخ دادند، خاطرنشان کرد: 17 موضوع در گفتمان‌های دینی امسال مطرح شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز یادآور شد: آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌های پیروی از مدگرایی و فرهنگ بیگانه، مهارت‌های زندگی، نقش جوان مومن در مبارزه با جنگ نرم، نقش اخلاق اسلامی در تربیت جوانان و دستاوردهای دفاع مقدس از جمله موضوعات مطرح شده بوده است.

وحیدی ادامه داد: شیوه تعامل با جوانان، بهره‌گیری از آموزه‌های اهل بیت (ع) در برخورد با جوانان و حجاب و عفاف از دیگر مباحث مطرح شده در این گفتمان‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نقش قرآن و نماز، روزه در تربیت جوانان، آسیب‌های رسانه‌های جدید، نقش والدین در تربیت فرزندان، جنگ نرم دشمن، نقش بسیج در امنیت جامعه، مضرات مواد مخدر، معنویت و جوانان از دیگر موضوعات گفتمان‌های دینی سقز در سال جاری است.

وی در سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی بیان کرد: مقابله با جنگ نرم دشمنان و تلاش برای آگاه‌سازی نسل جوان از جمله اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول