اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

انتخابات گفتمان مردم با استکبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتمان مردم با تمام عالم استکبار است چراکه مردم خواهان و همگام با انقلاب اسلامی هستند.

انتخابات گفتمان مردم با استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در همایش گرامیداشت روز مهندس و تجلیل از مهندسان نخبه و ممتاز استان فارس اظهار داشت: برای تضعیف و حضور کمرنگ آحاد جامعه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، استکبار مبادرت به تشکیل هفت ستاد کرده است.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: کاهش مشارکت مردمی، مخدوش کردن فضای امنیتی و غیرکارآمد نشان دادن مجلس از جمله اهداف استکبار است.

وی افزود: آمریکایی‌ها بر این باور هستند که حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی کمتر از 40 درصد است اما بر اساس آخرین آمار، حضور 73 درصدی مردم استان فارس پای صندوق‌های رأی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج مهندسین مجموعه‌ای از نیروهای متعهد، مومن و انقلابی در نظام اسلامی است، اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ایران اسلامی به قدرت علمی منطقه تبدیل شده و باید از ظرفیت‌های استان فارس در تحقق فرامین معظم‌له بهره‌مند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی متخصصان استان فارس 3 هزار کیلومتر راه روستایی، 900 کیلومتر بزرگراه در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

غیب‌پرور بیان کرد: استان فارس با 123 هزار کیلومتر وسعت و سه فرودگاه بین‌المللی نقش مهمی در مدیریت کلان کشور بر عهده داشته است.

وی بیان داشت: فارس در بخش قطعات صنعت نفت و گاز جزو استان سوم کشور است و همچنین یک‌هزار عمل پیوند کبد نشان از وجود متخصصان در تمام رده‌های علمی در این استان دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: رسیدن این استان به قله‌های علمی و صنعتی مرهون جانفشانی رزمندگان به ویژه 14 هزار و 600 شهید سرافراز فارس است.

در ادامه این همایش از کتاب «رهبر بسیجی» کاری از سازمان بسیج مهندسین استان فارس که انعکاس فرمایشات مقام معظم رهبری و جایگاه بسیج در عرصه‌های دفاع مقدس است، رونمایی شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول