اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اکران 72 فیلم

جشنواره فیلم رشد در دماوند به پلان آخر رسید

خبرگزاری فارس: کارشناس هنری آموزش و پرورش شهرستان دماوند از اکران 72 فیلم در جشنواره فیلم رشد در شهرستان دماوند خبر داد.

جشنواره فیلم رشد در دماوند به پلان آخر رسید

حسین ناصری امروز در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره فیلم رشد در شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در این دوره از جشنواره فیلم رشد 72 فیلم به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: در دنیای پرتنش امروز، جوانان و نوجوانان این مرز و بوم اسلامی در مسیر آماج حملات و شبیخون فرهنگی دشمن قرار گرفته‏اند.

ناصری اضافه کرد: از این‌رو بسترسازی و ایجاد زمینه‏های لازم برای ساخت و تولید فیلم‏هایی مطابق با اصول اسلامی برای تقابل با دشمنان امری الزامی است.

کارشناس هنری آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به ویژگی‏های یک فیلم خوب گفت: بر اساس آموزه‏های اسلامی و ایرانی مردمان شریف، ولایی و انقلابی این مرز و بوم اسلامی فیلمی را می‏توان خوب ارزیابی کرد که در آن به مبانی دینی، فرهنگی و اخلاقی جامعه احترام ویژه قائل شده باشد تا در سایه مشاهده آن درس‏های بزرگ زندگی به نسل سوم و چهارم انقلاب ارائه شود.

وی ادامه داد: در این دوره، 72 فیلم در قالب‏های هنری مختلف در ساعات صبح برای دانش‏آموزان و در ساعات عصر برای عموم مردم دماوند اکران شد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول