اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

فیلم رشد استعدادهای دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فیلم رشد استعدادها و ظرفیت‌های نهفته دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند.

فیلم رشد استعدادهای دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی سمرقندی عصر امروز در مراسم آغاز پخش فیلم‌های برگزیده چهل و یکمین جشنواره فیلم رشد در سالن مجتمع فرهنگی و هنری در خوی اظهار داشت: استفاده از ابزار رسانه و آموزش از طریق فیلم و تصویر می‌تواند یادگیری دانش‌آموزان را ماندگارتر کند.

وی افزود: استفاده از ابزار فیلم در انتقال آموزه‌ها، شکوفایی خلاقیت و روحیه ابتکار دانش‌آموزان بسیار تاثیرگذار است.

سمرقندی ادامه داد: جشنواره فیلم رشد فرصتی برای تقویت ذهنی دانش‌آموزان، کاهش زمان یادگیری و افزایش انگیزه و اشتیاق موثر است از این رو برنامه‌ریزان درسی باید به این امر مهم توجه کافی داشته باشند.

امام جمعه خوی در ادامه این مراسم گفت: تلاش فیلم‌سازان متعهد و انقلابی سبب ساخت فیلم‌های آموزنده و حاوی آموزه‌های دینی و ارزش‌های انقلابی می‌شود.

حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری تهیه و ساخت فیلم‌های خوب فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، خانوادگی و مذهبی با آموزه‌های دینی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بعد از انقلاب فیلم‌های با این ویژگی‌ها افزایش چشمگیری یافته و در آگاه ‌سازی مردم از هویت فرهنگی و ملی موثر بوده است.

مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در این مراسم فیلم رشد را عامل شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادها دانش‌آموزان دانست و اضافه کرد: این فیلم‌ها می‌تواند گامی مهم در راستای تحقق اهداف عالیه تعلیم و تربیت باشد.

علی مددلو با اشاره به برنامه‌های این جشنواره بیان کرد: فیلم‌های جشنواره رشد در این شهرستان در سالن مجتمع فرهنگی و هنری و جمعیت هلال احمر و شب‌ها در مدارس شبانه‌روزی و مساجد مناطق عشایرنشین به نمایش درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره 49 فیلم برگزیده در 21 منطقه استان برای بهره‌مندی دانش‌ آموزان، مدیران و معلمان و خانواده‌های آن‌ها به نمایش درمی‌آیند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول