اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

تحلیل فیلم‌های رشد توسط دانش‌آموزان آملی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: فیلم‌های جشنواره رشد در آمل توسط دانش‌آموزان تحلیل و بررسی می‌شود.

تحلیل فیلم‌های رشد توسط دانش‌آموزان آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم رشد در آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم رشد به همراه نهمین دوره جشنواره دانش‌آموزان فیلم‌ساز همزمان با سراسر کشور در آمل نیز برگزار می‌شود، بیان داشت: این فیلم‌ها 23 تا 27 بهمن در سالن شهید رجایی آمل به نمایش درمی‌آید.

وی با بیان اینکه یکی از نکات بارز در برگزاری این جشنواره نقد و بررسی این فیلم‌ها توسط خود دانش‌آموزان است، بیان داشت: این فیلم‌ها جاذبه‌های لازم برای دانش‌آموزان را دارد و می‌تواند قدرت تحلیل را در این قشر افزایش دهد.

لطفی با اشاره به اینکه فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی از 29 کشور جهان برای این جشنواره پذیرفته شده، گفت: 83 فیلم در قالب این جشنواره برای دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه 75 فیلم ایرانی و هشت فیلم خارجی در این جشنواره حضور دارند، افزود: فیلم‌هایی از کشورهای لهستان، کانادا، روسیه، لیتوانی، آمریکا و سایر کشورها در این جشنواره پذیرفته شده و فیلم‌هایشان به نمایش درمی‌آید.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه این برای دومین بار است که این جشنواره در آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روز نخست نمایش این فیلم‌ها استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان از این جشنواره شده و امیدواریم بتوانیم این تاثیر در دانش‌آموزان را ماندگار کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه این جشنواره همزمان با اجرای سند تحول بنیادین در کشور می‌تواند گامی مهم در راستای شکوفایی نسل جدید باشد، بر تحول تربیت‌محور تاکید کرد.

لطفی متذکر شد: فیلم‌های جشنواره رشد در سالن شهید رجایی آمل در دو نوبت صبح و عصر برای دانش‌آموزان، اولیای مدارس و دانش‌آموزان به نمایش در می‌آید.

انتهای ‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول