اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم رشد در آمل خبر داد

نمایش ویژه فیلم رشد در آمل

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم رشد در آمل گفت: در طول برگزاری جشنواره فیلم رشد در آمل، فیلم‌های این جشنواره به صورت ویژه برای اعضای انجمن اولیا و مربیان این شهرستان به نمایش در می‌آید.

نمایش ویژه فیلم رشد در آمل

اسماعیل مهدوی عمران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان آمل در جشنواره فیلم رشد حضور دارند، بیان داشت: این دانش‌آموزان در 20 سانس به تماشای فیلم‌های این جشنواره می‌پردازند.

وی با اعلام اینکه روزانه چهار سانس برای نمایش فیلم‌های جشنواره رشد در سالن شهید رجایی آمل در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در سانس پایانی روز این فیلم‌ها برای والدین دانش‌آموزان و اعضای انجمن اولیا و مربیان به نمایش در می‌آید.

مهدوی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رشد را دانش‌آموزان نقد و تحلیل می‌کنند، افزود: در طول برگزاری این جشنواره در آمل به 110 دانش‌آموز تحلیل‌گر جوایزی اهدا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بلیط‌های رایگان برای حضور دانش‌آموزان در این جشنواره در مدارس توزیع شده، گفت: یک تحلیل‌گر فیلم نیز از سوی اداره ارشاد در تحلیل فیلم‌ها حضور دارد.

دبیر جشنواره فیلم رشد در آمل با اعلام اینکه بخشی از این فیلم‌ها با حضور خانواده‌ها تحلیل می‌شود، بیان داشت: در طی سه روز نخست برگزاری جشنواره، ۲ هزار برگه تحلیل فیلم از سوی دانش‌آموزان جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد: دعوتنامه حضور مدیران و اعضای انجمن اولیا و مربیان به مدارس ارسال شده است تا در سانس ویژه شرکت کنند.

مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: برای 150 مدرسه در شهر آمل دعوتنامه ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه 85 فیلم همزمان در آمل و پنج شهر مازندران به نمایش در می‌آید، ادامه داد: جشنواره فیلم رشد آبان ماه در تهران برگزار شده بود و به ترتیب استان‌های دیگر نیز میزبان فیلم‌های این جشنواره هستند.

مهدوی در پایان اذعان داشت: این فیلم‌ها به صورت امانی به استان‌ها سپرده می‌شوند.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول