اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره فیلم رشد استان قم خبر داد

پخش 98 فیلم رشد در سطح استان قم

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره رشد استان قم از پخش 98 فیلم رشد در استان قم برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه خبر داد.

پخش 98 فیلم رشد در سطح استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیداحمد علایی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره رشد استان قم که در مجتمع فرهنگی مریم برگزار شد اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم رشد از ششم تا یازدهم اسفند ماه صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هزار و 800 فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم رشد ارسال شد که از این تعداد 200 حلقه فیلم تأئید شده است.

وی عنوان داشت: استان‌های مختلف کشور برای انتخاب فیلم‌های اکرانی در هر استان دعوت شدند تا به انتخاب فیلم‌هایی متناسب با فرهنگ و ارزش‌ها بپردازد.

کارشناس بررسی محتوای آموزشی و پرورش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: 98 فیلم برای پخش در استان قم انتخاب شده که برای سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه دانش‌آموزان دختر و پسر در سه سالن کانون مجتمع فرهنگی مریم برای دانش‌آموزان ناحیه یک، سینما تربیت برای دانش‌آموزان ناحیه چهار، مجتمع نور برای دانش‌آموزان ناحیه دو و سه، مناطق کهک، خلجستان و جعفرآباد پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره رشد علمی، تربیتی و فرهنگی است گفت: فیلم‌های این جشنواره دارای پیام آموزشی خاصی است و در دو سانس صبح و دو سانس بعد از ظهر پخش می‌‌شود.

علایی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد گفت: تولید و پخش فیلم‌های آموزشی در یادگیری دانش‌آموزان موثر است و سبب می‌شود آنها دروس خود را در قالب فیلم کوتاه دریافت ‌کنند.

وی ضمن تشکر از عوامل و دست‌اندرکاران این جشنواره ابراز داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان به نقد و بررسی فیلم‌ها بپردازند و در جشنواره رشد سال آینده شرکت کنند.

دبیر اجرایی جشنواره رشد استان قم تصریح کرد: سال گذشته به 200 نفر از کسانی‌ که به نقد فیلم‌ها پرداختند هدایای نفیسی اعطا شد.

وی یادآور شد: فیلم‌ عطش پنهان به مدت 13 دقیقه و فیلمی درباره اهمیت آب آشامیدنی از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم در این جشنواره شرکت کرده است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول