اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی:

نامزدهای جبهه متحد ارزش‌های اخلاقی را رعایت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی توجه به اخلاق را از رویکردهای این جبهه برشمرد و گفت: نامزدهای جبهه متحد ارزش‌های اخلاقی در انتخابات را رعایت می‌کنند.

نامزدهای جبهه متحد ارزش‌های اخلاقی را رعایت کرده‌اند

حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی‌جاجرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: الحمدالله تا به حال کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان سعی کرده‌اند که اصول و ارزش‌های اخلاقی را در تبلیغات انتخاباتی رعایت کنند که این‌گونه نیز بوده است.

وی تصریح کرد: اگر به اصول و ارزش‌های اخلاقی در تبلیغات انتخاباتی پایبند باشیم، این شیوه بهترین تبلیغ خواهد بود و قطعاً مردم مؤمن و شریف استان وقتی رعایت اصول و ارزش‌های اخلاقی را از سوی کاندیداها و طرفداران آنان مشاهده کنند، در واقع به آن‌ها علاقه‌مند می‌شوند.

رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی ادامه داد: توجه به اخلاق انتخاباتی نشانه شخصیت و پایبندی کاندیداها به اصول و ارزش‌های اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به فرموده بزرگان شرکت در انتخابات رای به اسلام است، گفت: حضور در این عرصه مثل جبهه جهاد در مقابل دشمنان و حراست از ارزش‌های اسلامی است و مردم با این حضور خود در واقع مشت محکمی را بر دهان دشمنان می‌زنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌جاجرمی به فرموده حضرت امام (ره) در مورد ضرورت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: بر همین اساس تقویت و حفظ نظام اسلامی از همه واجبات بالاتر است.

وی اظهار داشت: اگر ما در انتخابات شرکت حداکثری و فعال داشته و همچنین انتخابات خوبی را برگزار کنیم، موجب تقویت روحیه مسلمانانی که در حال قیام و نهضت بیداری اسلامی بوده منجر می‌شود.

رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی ادامه داد: مردم عدالت‌خواه جهان که اکنون در مقابل ظلم نظام سرمایه داری ایستاده‌اند، حضور گسترده مردم ایران در انتخابات 12 اسفند تقویت و استحکام نظام اسلامی را موجب و سبب تقویت روحیه و ایجاد امید در مردم به پا خواسته برای مقابله با ظلم و ستم می‌شود.

وی تأکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری برای حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات را برشمرد و گفت: با توجه به اینکه استراتژی دشمن در انتخابات پیش رو کاهش مشارکت مردم و کم‌رنگ کردن حضور مردمی متمرکز شده، تا بدین طریق عدم مشروعیت نظام اسلامی را در دنیا مطرح کند، لذا حضور حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌جاجرمی اظهار داشت: دشمنان با تمام توان و قدرت برای رسیدن به اهداف خودشان وارد شده و با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله رسانه‌ها تلاش داشته تا کاهش مشارکت مردم در این انتخابات رقم بخورد.

وی تصریح کرد: مردم با بصیرت با شرکت گسترده در انتخابات 12 اسفند پاسخ دندان شکنی به دشمنان و استکبار خواهند داد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول