اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور طومارهای مختلف صورت گرفت

حمایت ده‌ها گروه از قاسم جعفری نامزد اصولگرایان بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی گفت: گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، ورزشی از جعفری نامزد اصولگرایان بجنورد اعلام حمایت کردند.

حمایت ده‌ها گروه از قاسم جعفری نامزد اصولگرایان بجنورد

احمد وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این گروه‌ها شامل جمع کثیری از جانبازان، آزادگان، خانه کشاورز، جامعه پزشکی، ورزشکاران، هنرمندان، طلاب و روحانیان، دانشجویان، دانشگاهیان و ... با صدور طومارهای مختلف و امضای آن، حمایت خود را از قاسم جعفری نامزد جبهه متحد اصولگرایان اعلام داشتند.

وی با اشاره به اینکه صدور بیانیه و طومارها در حمایت از جعفری نامزد جبهه متحد اصولگرایان در بجنورد ادامه دارد، اظهار امیدواری کرد تا با حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند اراده مردم در انتخاب فرد اصلح ظهور و بروز یابد.

وکیلی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ حامیان دکتر جعفری فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی (ره) خبر داد.

وی با بیان اینکه در این همایش بزرگ، قاسم جعفری آزاده سرافراز سخنرانی خواهد کرد از عموم مردم و طرفداران جعفری نامزد جبهه متحد اصولگرایان در بجنورد دعوت کرد تا در این مسجد واقع در میدان کارگر و شهید بجنورد حضور به هم رسانند.

جعفری نامزد جبهه اصولگرایان در بجنورد سوابق اجرایی چون؛ مدیرکل فرهنگی ستاد کل رسیدگی به امور آزادگان کشور، نماینده وزیر علوم و تشکل‌های اسلامی، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، عضو شورای آموزش و پرورش استان، عضو هیئت منصفه مطبوعات، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس ایثارگران و ... را در پرونده کاری خود دارد.

وی در حوزه انتخابیه بجنورد به عنوان کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان قرار دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول