اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس نتایج یک نظرسنجی در خراسان شمالی

نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان از رقبایشان جلو افتادند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی گفت: نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان با اختلاف زیادی از سایر نامزدها در جلب نظر مردم پیشی گرفته‌اند.

نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان از رقبایشان جلو افتادند

احمد وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: خوشبختانه طی نظرسنجی‌های استانی که توسط کارشناسان خبره و برای ارائه به برنامه‌ریزان کشوری صورت گرفته است تمامی کاندیداهای مورد تأیید و مورد حمایت جبهه متحد با اختلاف بسیار، از رقبای خود در سراسر استان پیش هستند.

وی اضافه کرد: این مهم نشان از ولایت‌پذیری هم استانی‌های متعهد به آرمان‌های امام راحل (ره) دارد.

وکیلی تصریح کرد: هم اکنون نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در خراسان شمالی از سوی جامعه بازاریان، پزشکان، مهندسان، دانشگاهیان، ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان، بانوان، کارگران و ... حمایت بی‌دریغ می‌شوند.

وی با بیان اینکه نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در سخنرانی‌ها و محافل پرسش و پاسخ در مساجد و سالن‌های اجتماعات به تقاضاهای مخاطبان احترام گذاشته و به روشنگری جوانان و اقشار مختلف جامعه می‌پردازند، افزود: این نامزدها با بحث و بررسی پیرامون مسائل روز ایران و جهان و با ارائه عملکرد و سوابق اجرایی خود با استقبال و تشویق حاضران مواجه شده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی با اشاره به حضور مردم همیشه در صحنه استان در عرصه‌های مختلف گفت: مردم این خطه همواره به جهانیان ثابت کرده‌اند که پیرو فرمایشات رهبر عظیم الشأن انقلاب بوده و در تمامی صحنه‌ها و میادین حضور و ضمن محکوم کردن قدرت‌های پوشالی استکبار جهانی حماسه‌های غرورآفرینی را خلق کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در این برهه از زمان که تمامی کشورهای اسلامی نظر به دین اسلام افکنده‌اند، در 12 اسفند ماه شاهد افزودن برگ‌زرینی بر تاریخ سراسر همت و غیرت و فرهنگ اصیل ایرانی خواهند بود.

وکیلی تأکید کرد: بر ماست که با حضور یکپارچه و دشمن‌شکن تمامی اقشار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در پای صندوق‌های رأی بر افتخارات این مرز و بوم بیفزاییم و ارزش‌های والای شهیدان و ایثارگری‌های قهرمانان میادین دفاع مقدس را یک‌بار دیگر مقتدرانه به جهانیان اعلام کنیم.

وی یادآور شد: 12 اسفند روز وحدت و غرور ملی ایرانیان در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد و مظلومان و ستمدیدگان جای جای جهان از آن درس زندگی و آزادگی خواهند گرفت، پس بیاییم با رأی امروزمان فردایی بهتر بسازیم.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی گفت: این ستاد بار دیگر از مردم شریف استان تقاضا دارد بابصیرت عمل کرده و با آگاهی بخشی به یکدیگر از بین کاندیداهای خوب، خوب‌ترها را انتخاب کرده تا نمایندگان اصلح با پرداختن به برنامه‌های کلان کشور موجبات تقویت پایه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را فراهم آورند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم آگاه و فهیم با انتخاب نمایندگان اصلح باعث رشد و شکوفایی ایران و با مشارکت حداکثری خود پشتیبان مستحکمی برای آنان باشند.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول