اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 239

رغبت مازندرانی‌ها به جبهه متحد اصولگرایان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: از بین گرایش‌های مختلف حاضر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افکار عمومی در شرق مازندران رغبت بیشتری به سمت جبهه متحد اصولگرایان دارند.

رغبت مازندرانی‌ها به جبهه متحد اصولگرایان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، این روزها تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس با شور و حرارت بیشتری دنبال می‌شود و امروز و فردا به اوج خود می‌رسد چرا که آنها می‌کوشند تا با بسیج امکانات و نیروی انسانی بهترین نتیجه و درصد مطمئن آرا را به خود اختصاص دهند.

در این میان بیشتر از آنکه کاندیداها استرس و نگرانی داشته باشند. این طرفداران آنها هستند که خود را به آب و آتش می‌زنند و از هر فرصت و بهانه‌ای برای حمایت مردم از کاندیدای مورد نظر خود استفاده می‌کنند.

پیامک‌ها، بنرها، پارچه‌های تبلیغاتی، پوسترها، بروشورها، پخش سخنرانی‌ها، آهنگ‌های شنیدنی، جلسات فشرده و پی در پی، ستادهای مختلف، لوح‌های فشرده، مجالس شام، دویدن‌ها، نگرانی‌ها، دعوت به مناظره‌ها، جمع‌کردن گوش‌هایی که بشنوند و چشم‌هایی که ببینند و البته انتقادها و گاهی تخریب‌ها و... همه و همه برای آن است که از هر حوزه انتخابیه تنها یک نفر برای نشستن روی صندلی خانه ملت انتخاب شود. 

در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه ۱۱ کاندیدا برای همه‌پرسی نهم خانه ملت ثبت‌نام کردند که یکی از آنها رد صلاحیت شد و یکی هم انصراف داد، از بین ۹ نفر باقیمانده که به مرحله نهایی و تایید صلاحیت رسیدند، پنج نفر آنها با گرایش اصولگرایی، دو کاندیدا با گرایش اصلاح‌طلب و دو کاندیدا هم با مستقل معرفی کردن خود وارد عرصه انتخابات شدند.

آنچه از افکار عمومی در شرق مازندران و حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه برمی‌آید آن است که گرایش مردم به سمت کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان بیشتر است، بنابراین رقابت هم بین کاندیداهایی که با گرایش اصولگرایی به میدان آمده‌اند بیشتر می‌شود و در این میان کاندیداهایی که با گرایش اصلاح‌طلبانه و مستقل به میدان آمده‌اند با استرس کمتری به فعالیت‌های خود بپردازند.

به گزارش فارس، از مجموع ۱۱ گروه شرکت‌کننده در انتخابات نهم نمایندگی مجلس شورای اسلامی که شامل جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری، جبهه ایستادگی، صدای ملت، جبهه بصیرت و بیداری اسلامی، جبهه توحید و عدالت، جبهه حامیان ولایت، جبهه ائتلاف فراگیر اصولگرایان همچنین جبهه‌های مردم‌سالاری، خانه کارگر و جبهه مردمی اصلاحات هستند، به ترتیب هشت گروه نخست با گرایش اصولگرایی و سه گروه آخر با گرایش اصلاح‌طلبانه وارد رقابت‌های انتخاباتی شدند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول