اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در اسلامشهر:

مجلس نهم در اختیار اصولگرایان خواهد بود

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در اسلامشهر تاکید کرد: با توجه به اقبال مردم به لیست‌های مختلف اصولگرا، مجلس نهم نیز مانند دوره‌های هفتم و هشتم در اختیار این جریان سیاسی خواهد بود.

مجلس نهم در اختیار اصولگرایان خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: برگزاری انتخابات در کشورهای مردم‌سالار واقعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و مردم و گروه‌های سیاسی از مدت‌ قبل خود را برای حضور در یک رفراندوم ملی آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد: علت این است که حق تعیین سرنوشت از جمله حقوق بسیار مهم و اساسی مردم است و کسی نمی‌خواهد از حق انتخاب شدن و یا انتخاب کردن صرف نظر کند.

نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشر در پاسخ به این پرسش که شرایط سیاسی کشور در حال حاضر چگونه ارزیابی می‌شود؟ گفت:‌ خوشبختانه شور و نشاط خوبی در جامعه وجود داشته و به احتمال فراوان انتخاباتی با حضور اکثر مردم در پیش داریم.در صورت برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم شاهد خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خارجی و عقب‌نشینی بدخواهان داخلی خواهیم بود.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در اسلامشهر درباره وضعیت لیست‌های مختلف اصولگرا در انتخابات مجلس نهم گفت:‌ در ابتدا تلاش ما این بود که اصولگرایان جدا نبوده و به صورت واحد در این عرصه شرکت کنند.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: با این وجود شواهد نشان می‌دهد که لیست جبهه متحد برای موفقیت اقبال بیشتری دارد.طور کلی مجلس نهم نیز مانند مجالس هفتم و هشتم در اختیار اصولگرایان بوده و ما شاهد تشکیل مجلسی با اکثریت اصولگرایان خواهیم بود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول