اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب بیانیه‌هایی

اقشار مختلف مردم از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کردند

خبرگزاری فارس: با نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اقشار مختلف مردم اصفهان ضمن دعوت به مشارکت حداکثری حمایت خود را از جبهه متحد اصولگرایان اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعی از کسبه بازار و همچنین متخصصان اصفهانی با انتشار بیانیه‌هایی انتخابات را مصونیت بخش کشور دانسته و حمایت خود را از لیستی که مورد تائید بزرگان نظام قرار گرفته است، اعلام کردند.

در بیانیه جمعی از کسبه بازار اصفهان ضمن اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تلاش برای انتخاب کاندیدای اصلح و ذکر این فرمایش ایشان که «آن چیزی که هیبت این ملت را حفظ می‌کند همین انتخابات است» آمده است: بار دیگر ملت غیور و همیشه در صحنه میهن عزیزمان ایران در عرصه امتحانی بس مهم و تأثیر گذار قرار گرفته‌اند، امتحانی که بدون شک به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان است.

کسبه بازار در این بیانیه، اصفهان را شهر دین و دیانت، فرهنگ و هنر، عشق و مهربانی، استقامت و صبر نامیده و تاکید کرده‌اند: مردم اصفهان همچون گذشته گوش به فرمان ولی امرشان دوشادوش تمامی آحاد ملت در روز 12 اسفند  1390حماسه ای دیگر می‌آفرینند و به افرادی اصلح، شایسته، مورد اعتماد و مورد تایید بزرگان و معتمدان رای می‌دهند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما جمعی از کسبه بازار شهر اصفهان با اعلام حمایت خود از جبهه متحد اصولگرایان اصفهان که با معرفی افرادی دلسوز، کار آمد، ولایتمدار و کاردان عرصه را برای انتخابی صحیح و درست هموار کرده‌اند، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ حماسه آفرینی‌های مردم شریف اصفهان ثبت می‌کنیم.

جمعی از متخصصان و نخبگان شهر اصفهان نیز با انتشار بیانیه‌ای، انتخابات را مظهر اقتدار، شکوه و عظمت ملتی دانسته‌اند که خود برای آینده‌شان تصمیم می‌گیرند.

در این بیانیه، دوازدهم اسفند ماه روز شکوه و عظمت ایرانیان و طنین انداز شدن استقامت و هیبت و پیشرفت ملت نامیده شده و آمده است: همان‌گونه که رهبری بزرگوار فرمودند، انتخابات مصونیت بخش به کشور است.

ما جمعی از نخبگان و متخصصان شهر علم و صنعت اصفهان با اعلام حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی اصلح و کارآمد و تحصیل کرده و کارشناس و با اعلام حمایت از لیست جبهه متحد اصولگرایان اصفهان، بار دیگر مشتی محکم بر دهان بدخواهان و دشمنان میهن عزیزمان می‌زنیم؛ به امید آن که مجلسی کارآمد، متخصص و با شکوه برای میهن عزیزمان تشکیل شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول