اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه پایداری در سبزوار:

‌مردم به اصولگرایان اعتماد بیشتری دارند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در حوزه انتخابیه سبزوار گفت: اعتماد عمومی مردم از زمان برگزاری انتخابات شوراها تاکنون به اصولگرایان استمرار داشته است.

‌مردم به اصولگرایان اعتماد بیشتری دارند

عبدالله داورزنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: توجه به لیست‌های انتخاباتی عمدتا در شهرهای بزرگ بیشتر است و در شهرهای کوچک‌تر به دلیل اینکه تعدد نامزدها کمتر است، مردم به کاندیداهای مستقل گرایش بیشتری دارند.

داورزنی اضافه کرد: یکی از نقاط قوت مجلس هشتم این بود که از ظرفیت نیروهای اصولگرا در این مجلس به خوبی استفاده شد و نیروهای اصولگرا هم تا اواخر مجلس هشتم از سطح همگرایی بسیار بالایی برخوردار بودند و نیروی خود را برای خدمت به مردم بسیج کرده بودند.

کاندیدای جبهه پایداری در سبزوار خاطر نشان کرد: مدت‌هاست که انتخاب مردم از یک سیکل ثابت برخوردار شده است و این رویه از زمان انتخابات شوراها استمرار داشته است.

وی تصریح کرد: انتخاب مردم بیشتر متمایل به اصولگرایان بوده است و به نظر می‌رسد در مجلس نهم شورای اسلامی هم اصولگرایان اکثر کرسی‌های مجلس را در اختیار داشته باشند.

داورزنی ادامه داد: اصولگرایان در مجلس هشتم و به‌ویژه در اواخر عمر سیاسی این مجلس دچار تفرق شدند و این یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف مجلس هشتم بود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر برخی گرایش‌های قدرت‌طلب و همچنین سهم‌خواه نیز در این مجلس رشد کردند که وحدت اصولگرایان را تا حد زیادی زیر‌سوال برد.

کاندیدای جبهه پایداری در سبزوار متذکر شد: مجلس در زمینه کنترل قوه مجریه به‌ویژه در ارتباط با طرح تحول اقتصادی باید با قدرت بیشتری عمل می‌کرد و تعامل با دولت نیز در این زمینه باید افزایش پیدا می‌کرد.

داورزنی با اشاره به فضای موجود در عرصه فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها گفت: جنب و جوش تبلیغاتی به‌ویژه در شهرهای بزرگ بسیار خوب است و می‌توان پیش‌بینی کرد مردم حضور باطراوتی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

وی درباره شیوه‌های مورد استفاده تبلیغاتی نیز اضافه کرد: به‌نظر می‌رسد کسانی که دارای برخورد چهره‌به چهره با مردم هستند نسبت به کسانی که تبلیغات پرحجمی انجام می‌دهند، موفق‌تر هستند.

داورزنی در ارتباط با برنامه‌های مجلس برای اشتغالزایی متذکر شد: در بحث اشتغالزایی باید به نیازهای هر منطقه توجه ویژه‌ای شود و سرمایه‌گذاری‌ها براساس نیازهای اقلیمی انجام شود.

کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در سبزوار در زمینه تحریم‌های بین‌المللی گفت: جمهوری اسلامی ایران نخستین‌بار نیست که این تحریم‌ها راتجربه می‌کند بلکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های بی‌فایده متعددی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است.

داورزنی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در بن‌بست نیست و تعامل بسیار خوبی با کشورهای منطقه دارد و تحریم‌ها را به خوبی و با قدرت پشت سر خواهد گذاشت. 

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول