اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت حزب موتلفه ‌بوشهر از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان

خبرگزاری فارس: حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر ضمن اعلام حمایت قاطع از جامعتین و جبهه متحد اصولگرایان‌، حمایت خود را از نامزدهای این جبهه در استان بوشهر اعلام ‌می‌دارد.

حمایت حزب موتلفه ‌بوشهر از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از دفتر حزب موتلفه استان بوشهر، در این بیانیه آمده است: بعد از حضور شکوهمند و دشمن‌شکن مردم در راهپیمائی 22بهمن که موجب خشنودی امام عصر (عج ) و ارواح طیّبه شهداء و امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همه دوستداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم و یأس   دشمنان به ویژه استکبار و صهیونیسم جهانی شد، اکنون نوبت حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی است .

در ادامه این بیانیه آمده است: برادران و خواهران گرامی و همیشه در صحنه استان بوشهر ، همانگونه که  استحضار دارید در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبلیغات سوء دشمن کماکان روی سه محور اساسی کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات، ایجاد زمینه ورود همفکران خود به مجلس و ایجاد اختلاف، درگیری و آشوب متمرکز است.

این بیانیه می‌افزاید: مهم‌ترین گزینه دشمن ایجاد اختلاف است که شیرینی حضور مردم در 22بهمن و در پای صندوق‌های رأی را تلخ کند، بنابراین شایسته است برای خنثی کردن نقشه دشمن  با بصیرت کامل وتوجّه به توصیّه‌های مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای وارد صحنه انتخابات شویم و با حضور چشمگیر و انتخاب اصلح و احترام به همه نامزدها و طرفداران  آنها خصم را همچون گذشته ناکام کنیم.

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر آمده است: قرآن کریم در برابر سخنان فریبنده به ما هشدار می‌دهد و می‌فرماید: "ازمیان مردم کسانی هستند که  گفتارشان تو را به شگفتی آورد و خدا را بر آن چه در دل دارد گواه می‌گیرد  در حالی که سر سخت‌ترین دشمن است و چون ریاستی می‌کوشد که در زمین فساد کند و کشت و نسل را نابود کند، که مردم در انتخابات سال 88 نمونه روشن آن را دیدند، و در جای دیگر معیار تعیین می‌کند و این چنین می‌فرماید : "و کیست نیکو گفتار تر از کسی که مردم را به سوی خدا دعوت کند  و کار نیک کند و گوید من تسلیم امر خدایم " ( فصلت / 33 ).

در این بیانیه آمده است: در این انتخابات روحانیت معظم و انقلابی در دو تشکل مهم یعنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت الله یزدی و جامعه روحانیت مبارز تهران به ریاست آیت الله مهدوی کنی که مورد حمایت روحانیت انقلابی و مبارز سراسر کشور هستند زعامت و هدایت جبهه متحد اصول گرایان را به عهده گرفته‌اند و اکثریت احزاب و تشکل‌های اصولگرا به ندای ایشان پاسخ مثبت داده و دراین جبهه حضور یافته‌اند.

در این بیانیه آمده است: حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر ضمن اعلام حمایت قاطع از جامعتین و جبهه متحد اصول گرایان کشور ، حمایت خود را از نامزدهای این جبهه در استان بوشهر اعلام  می‌دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول