اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری:

اصولگرایان بدون تخریب دیگران برای جلب آرا اقدام کنند

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای در خصوص انتخابات آورده است: کاندیداها به‌ویژه اصولگرایان با تکیه بر توانمندی‌های خود بدون تخریب دیگران برای جلب آرا اقدام کنند.

اصولگرایان بدون تخریب دیگران برای جلب آرا اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای در خصوص انتخابات، آورده است: هدف از تشکیل جبهه متحد اصولگرایان، ایجاد فضای هدفمند و اخلاق‌مدار در جریان فعالیت‌های انتخاباتی است.

این بیانیه می‌افزاید: بعد از بحث و بررسی مداوم و مستمر، استفاده از خرد جمعی و نظرات نخبگان سیاسی و فرهنگی این استان، تحلیل تمامی نظرسنجی‌های موجود و بهره‌مندی از نظرات ستادهای اجرایی جبهه متحد در شهرستان‌ها، با نظر به اینکه جریان اصولگرایی در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان پیشرو است، به‌منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف و ایجاد خلل در انسجام اصولگرایان و به‌منظور حضور حداکثری مردم، جبهه متحد ضمن حمایت از همه نامزدهای اصولگرا، انتخاب اصلح را به عهده مردم واگذار می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به تمامی کاندیداها به‌ویژه اصولگرایان توصیه می‌نماید، هر فرد با تکیه بر توانمندی‌های فردی و اجتماعی خود بدون تخریب و تخطئه دیگران نسبت به اقناع افکار عمومی برای جلب آرا اقدام کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تجربه ثابت کرده است اختلاف و تفرقه بین جریان‌های اصیل انقلاب، زمینه‌های رشد قارچ گونه فرقه‌های منحرف، مغرض و معاند را فراهم کرده است، برهمین اساس از نخبگان، علما و اندیشمندان استان می‌خواهیم با رصد جامع فضای موجود، نسبت به آگاهی بخشی، شفاف‌سازی نقاط کور و ناپیدا، و روشن‌گری افکار عمومی برای انتخابی مناسب و اصلح اقدام کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همانگونه که مردم استان مطلع‌اند، اصولگرایی به معنای حقیقی، اعتقاد راسخ به کلمه الله، اجتناب از هرگونه دروغ و تهمت و نیرنگ، ولایت‌مداری و ایمان خلل‌ناپذیر به راه و مسیر شهدا و امام شهدا است، پس صرف ادعای اصولگرایی نمی‌تواند نشانگر واقعیات و موجودیت افراد باشد، برهمین اساس با تحقیق کامل و معیار قرار دادن اخلاق نبوی و علوی و نصب‌العین کردن توصیه‌های رهبر عزیز انقلاب به انتخاب اصولگرای حقیقی، همت گماریم.

این بیانیه تأکید کرده است: جبهه متحد بر خود فرض می‌داند در صورت خودنمایی جریان انحراف، فتنه و تحجر در هر یک از حوزه‌های انتخابیه استان بدون هیچ‌گونه تعارف سیاسی نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام کند، لذا توصیه می‌شود برای تحقق اهداف مورد نظر، بیانیه‌های بعدی جبهه را رصد کنند.

در این بیانیه با بیان اینکه مجلس، محمل دستیابی به آمال و منویات فردی و مادی نیست، بلکه تبلور اراده یک ملت است، آمده است: مجلس خواهان توسعه‌ای پایدار، اقتصادی سالم، فرهنگی ارتقای یافته، اجتماعی عاری از آسیب و امنیت و رفاهی همه جانبه و فراگیر است، پس هر کدام از نامزدها که در خود توان تحقق این خواسته‌های حداقلی را نمی‌بینند، به منشور اصولگرایی و شعور جمعی ومردمی احترام گذاشته و صحنه را به افراد توانمندتر واگذار کنند.

جبهه متحد اصولگرایان استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یکی از آسیب‌های جدی انتخابات مجلس، نگاه قومی، قبیله‌ای و طایفه‌گرایی است، همه ما می‌دانیم، امروز در فضای بیداری اسلامی کشورهای منطقه و نقش موثر ایران در این بیداری، و موضع‌گیری‌های خصمانه آمریکا و کشورهای غربی در خصوص مسائل هسته‌ای کشور و تحمیل تحریم‌های کور و بی‌منطق، تمامی جهانیان نظاره‌گر تصمیمات سرنوشت‌ساز مجلس نهم هستند.

این بیانیه تأکید کرده است: پس فرهنگ مشارکت در انتخابات را بالا ببریم و از هرگونه بخشی‌نگری و قوم‌گرایی بپرهیزیم، زیرا این گونه نگاه لطمات جبران‌ناپذیری را به کشور و به دنبال آن به استان عزیزمان وارد خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی نامزدهای انتخابات بدانند پیروزی و یا شکست در انتخابات آغاز کامیابی‌ها و یا ناکامی‌‎ها نیست، در یک نظام انتخاباتی ارتقا یافته و پیشرفته، برنده و بازنده هر دو پیروزند، چراکه همه به نظر و رأی مردم احترام گذاشته و در مسیر اعتلا و توسعه کشور ادای دین و انجام وظیفه کرده‌اند، پس صرف نظر از هر نتیجه‌ای در پایان انتخابات، نظر مردم را محترم دانسته و در ایجاد فضای صمیمیت، همدلی و همگرایی بکوشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول