اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی:

جبهه متحد اصولگرایان مشهد تیم یکدستی است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی گفت: جبهه متحد اصولگرایان در مشهد حاصل کار کارشناسی یک ساله است و اعضای این جبهه تیم یکدستی را تشکیل داده‌اند.

جبهه متحد اصولگرایان مشهد تیم یکدستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن قاسمی عصر امروز در حسینیه نصرت مشهد اظهار داشت: بعد از جریان فتنه سال 88، بزرگان اصولگرای کشور که متشکل از 29 نفر بودند، جلسه بسیار مهمی با رئیس‌جمهور برگزار کردند.

قاسمی ادامه داد: بعد از پایان این جلسه، قرار بر این شد که سه تن از اصولگرایان موضوع وحدت میان اصولگرایان را پیگیری کنند تا اصولگرایان به صورت یکپارچه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی افزود: آقایان حداد عادل، ولایتی و عسگر اولادی بعد از این جلسه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز جلسه‌ای داشتند و منشور اصولگرایان پس از مشورت با آقایان مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی تدوین شد.

وی تصریح کرد: پس از تنظیم منشور اصولگرایی، 4 نماینده از طرف جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز به همراه سه نماینده جناح اصولگرا، تیم هفت‌نفره شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان را تشکیل دادند.

قاسمی در ارتباط با جبهه متحد اصولگرایان مشهد نیز اضافه کرد: شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان در مشهد، پس از مشورت با آیت‌الله واعظ طبسی و همچنین آیت‌الله علم‌الهدی، پنج نفر را برای عضویت در جبهه متحد اصولگرایان در مشهد در نظر گرفتند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی متذکر شد: جبهه متحد اصولگرایان مشهد، یک تیم پنج نفره و بسیار یکدست است که حاصل مطالعه و رایزنی‌های یکساله شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان در مشهد است.

وی بیان داشت: نیازها و دغدغه‌های امروز کشور در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، بهداشت و درمان و اقتصاد است و ترکیب جبهه متحد اصولگرایان مشهد به‌ صورتی است که کاملا این دغدغه‌ها را پاسخ می‌دهد.

قاسمی در ارتباط با اهمیت حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام رسانه‌های دنیا و تریبون‌های بیگانه منتظرند تا میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را ببینند و البته یک بازی تبلیغاتی قدیمی نیز برای کاهش مشارکت مردمی در این انتخابات به‌راه انداخته‌اند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی اضافه کرد: مردم در روز 12 اسفند یکبار دیگر با حضوری حماسی مانند راهپیمایی 22بهمن، پاسخ دندان‌شکنی به تبلیغات بیهوده غرب خواهند داد. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول