اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

اصولگرایان با روحیه ولایتمداری برای پیروزی در انتخابات بکوشند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اصولگرایان و هواداران کاندیداهای اصولگرا با روحیه ولایتمداری تلاش خود را برای حضور گسترده مردم در انتخابات انجام دهند.

اصولگرایان با روحیه ولایتمداری برای پیروزی در انتخابات بکوشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالله فاتحی دوشنبه شب در همایش جوانان جبهه متحد اصولگرایان در بوشهر با اشاره به آیه 56 سوره مائده اظهار داشت: خداوند در این آیه می‌فرماید کسانی که ولایت خدا و رسول و امامان معصوم را پذیرفتند حزب‌الله هستند و حزب‌الله پیروز است.

وی افزود: امت حزب‌الله ایران اسلامی رهبری شایسته دارند و آنان را به خدا و ائمه پیوند زده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: به پیروی از روحانیت معظم، حزب موتلفه و پیروان خط امام و رهبری از پایه‌های اصلی جبهه متحد اصولگرایی است.

فاتحی گفت: به تمام گروه‌ها و کاندیداهای اصولگرا احترام می‌گذاریم که تحت ولایت فقیه برای تشکیل مجلسی اصولگرا وارد کارزار انتخابات شده‌اند.

وی تاکید کرد: از دوستان انتظار داریم به پیروی از روحانیت معظم و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها که زیر نظر جامعه مدرسین از جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنند با روحیه ولایتمداری سعی و تلاش خود را برای حضور گسترده در انتخابات و پیروزی در این انتخابات حساس انجام دهند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و شرایط و تحولات مختلف جهان ادامه داد: این تحولات که با الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات می‌افزاید.

فاتحی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از فتنه سال 88 و تحریم‌های اعمال شده علیه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات یک بار دیگر برنامه‌ریزی‌های دشمنان را با چالش مواجه می‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: امروز ایران اسلامی دشمن دارد و ریشه این دشمنی در سیلی خوردن استکبار از اسلام است که عدم حضور مردم در انتخابات، زمینه‌ساز فشار بیشتر دشمن بر انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن با تبلیغات علیه انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور در صدد است تا مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند و اینگونه وانمود کند که مردم پشتیبان نظام اسلامی نیستند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول