اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بهبهان خبر داد

حضور 141 بازرس در انتخابات مجلس نهم در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بهبهان گفت: 129 بازرس و 12 سربازرس کار بازرسی انتخابات در این شهرستان را برعهده دارند.

حضور 141 بازرس در انتخابات مجلس نهم در بهبهان

غلامعباس محمدحسنی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای این دوره از انتخابات که نخستین انتخابات در کشور پس از فتنه 88 است، نقشه‎های فراوانی کشیده و برنامه‎های زیادی را تدارک دیده‎اند.

وی افزود: از این رو همه باید در این انتخابات شرکت کرده و با حضور در پای صندوق‎های رأی مشت محکمی بر دهان این یاوه‎گویان زده و همه نقشه‎های آنان را نقش بر آب کنیم.

محمدحسنی تصریح کرد: در این میان وظیفه همه مسئولان و کاندیداها است که با اهتمام به این شرایط خاص، زمینه را برای حضور حداکثری مردم در 12 اسفند را فراهم کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بهبهان به نقش مقام معظم رهبری در هدایت مردم اشاره کرد و گفت: رهنمودها و منویات ولی‌فقیه سبب تحکیم و تداوم مسیر انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان شده و همیشه باید شکرگزار این نعمت عظیم الهی باشیم.

وی در خصوص وظیفه اصلی بازرسان در روز انتخابات عنوان کرد: نظارت بر حسن اجرای انتخابات در کلیه شعب اخذ رأی، اصلی‎ترین وظیفه بازرسان در 12 اسفند و شعب اخذ رأی است.

محمدحسنی خاطرنشان کرد: آگاهی کامل بازرسان نسبت به وظایف قانونی محوله بسیار ضروری بوده و آنها باید با بی‎طرفی کامل و دقت نظر در مراحل اجرایی انتخابات در راستای سلامت این رویداد و حسن اجرای آن از بروز هرگونه شائبه‎ای پیشگیری کنند.

وی افزود: بازرسان حق دخالت مستقیم در هیچ یک از مراحل اجرایی انتخابات را نداشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، باید مراتب را به نماینده فرماندار در شعبه اخذ رأی اعلام کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بهبهان اظهار داشت: در انتخابات مجلس نهم در این شهرستان، 129 بازرس و 12 سربازرس، کار بازرسی انتخابات را برعهده دارند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول