اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر:

80 گزارش انتخاباتی به هیئت مرکزی بازرسی انتخابات ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: تاکنون 80 گزارش انتخاباتی در این هیئت به هیئت مرکزی بازرسی انتخابات ارسال شده است.

80 گزارش انتخاباتی به هیئت مرکزی بازرسی انتخابات ارسال شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین زارع شامگاه شنبه در نشست اعضای هیئت بازرسی انتخابات بوشهر با استاندار اظهار داشت: هیئت‌های بازرسی انتخابات استان بوشهر در چهار حوزه انتخابیه تشکیل شده و هم‌اکنون طبق برنامه‌ زمان‌بندی شده پیش می‌روند.

وی افزود: تاکنون 80 گزارش انتخاباتی به هیئت مرکزی بازرسی و 241 نامه و مکاتبه به هیئت مرکزی و 16 دستورالعمل به هیئت‌های بازرسی داخل استان ارسال کردیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: برای صندوق‌های رأی در استان 650 نفر بازرس مشخص شده که در کنار آن‌ها افرادی نیز که در دبیرخانه مشغول هستند در مجموع 700 نفر را شامل می‌شوند.

زارع اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده هیئت‌های بازرسی دیر، گناوه و دیلم فعال‌ترین هیئت بازرسی در استان بوشهر بودند.

وی گفت: همچنین بر اساس بررسی‌های هیئت بازرسی مرکزی، هیئت بازرسی استان بوشهر رتبه برتر منطقه‌ای را کسب کرده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: 18 هیئت فرعی، سه عضو دبیرخانه و دو عضو دبیرخانه در هر شهرستان در هیئت‌های بازرسی استان مشغول فعالیت هستند.

زارع افزود: هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر در ارسال پیامک به افراد مختلف شناخته شده در سطح کشور از هیئت‌های پیشرو شناخته شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در مجموع 23 هیئت نظارت در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر تشکیل شده است.

وی ادامه داد:‌ یکی از مهم‌ترین کارهایی که همه مجریان و ناظران انتخابات باید به آن توجه داشته و به آن عمل کنند این است که باید با رعایت کامل امانت‌داری، اعتماد مردم را برای حضور در انتخابات جلب کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمائی 22 بهمن نشان از ولایت‌مداری و پایبندی مردم به ارزش‌ها داشت و نویدبخش حضور گسترده در انتخابات مجلس بود.

وی ادامه داد: همه مسئولان اجرایی انتخابات در استان بوشهر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند و زمینه‌های لازم برای حضور مردم در این انتخابات آماده شده است.

زارعی با اشاره به حساسیت رسانه‌های جهان روی انتخابات در ایران اظهار داشت: حضور مردم در این انتخابات می‌تواند پاسخ محکمی به همه رسانه‌هایی باشد که مدعی دلسردی مردم ایران از نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول