اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بیجار اعلام کرد

فعالیت 104 بازرس در انتخابات ماه جاری در بیجار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار از فعالیت 104 بازرس در شعبات اخذ رای در این شهرستان در انتخابات 12 اسفندماه جاری خبر داد.

فعالیت 104 بازرس در انتخابات ماه جاری در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خلیل جمشیدی ظهر امروز در جمع اعضا هیئت بازرسی بر انتخابات این شهرستان اظهار داشت: انتخابات صحنه نمایش قدرت و وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی در نظام مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: مردم و مسئولان شهرستان بیجار تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده فراهم کرده‌اند.

فرماندار شهرستان بیجار در ادامه عنوان کرد: بیش از یک‌هزار و 800 نفر که اکثرا از مردم و معتمدین شهر و روستا هستند در قالب هیئت‌های نظارت و اجرایی و بازرسی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

جمشیدی در ادامه با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات کشور موجب یاس و ناامیدی استکبار جهانی خواهد شد، گفت: ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل در عرصه جهانی با اقتدار در مسیر استقلال و خودکفایی پیش می‌رود و برگزاری انتخابات منظم و منسجم نماد صلابت نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان شهرستان بیجار مانند سال‌های گذشته با هوشیاری و فهم بالای خود در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سومین میان‌دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری حضوری فعال و انقلابی خواهند داشت.

فرماندار بیجار تصریح کرد: در راستای اجرای این انتخابات 104 شعبه شامل 34 شعبه ثابت و 70 شعبه سیار در سطح شهرها و روستاهای شهرستان پیش‌بینی شده است.

جمشیدی افزود: نظارت و قانونگرایی اولویت کاری مسئولان اجرایی انتخابات در شهرستان است تا از آرای مردم صیانت شده و انتخابات در این دوره در کمال سلامت و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به 12 اسفندماه زمان برگزاری انتخابات، شور و نشاط مناسبی در  بیجار حاکم شده است.

امام جمعه بیجار نیز در این جلسه با تاکید بر تلاش تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برای خلق حماسه‌ای دیگر، متذکر شد: برگزار کنندگان انتخابات امانتدارانی هستند که سرنوشت مردم در نزد آنان امانت است.

حجت‌الاسلام مرادی در پایان به اهمیت انتخابات در داخل و خارج کشور و انتظار دشمنان نظام برای دیدن حضور مردم در پای صندوق‌های رای اشاره و خاطرنشان کرد: یقیناً مردم غیور ایران اسلامی پیروز این رقابت و عرصه ملی هستند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول