اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

بازرسان انتخاباتی از ایجاد التهاب خودداری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: بازرسان انتخاباتی از ایجاد التهاب در جامعه خودداری کرده و براساس قانون عمل کنند.

بازرسان انتخاباتی از ایجاد التهاب خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری صبح امروز در همایش بازرسان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در سالن اجتماعات فرمانداری نکا گفت: باید در جریان انتخابات، تکیه بر برگزاری سالم انتخابات و به دور از هر گونه تنش باشد.

وی انتخابات را از مردمی‌ترین فعالیت سیاسی و اجرایی در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: باید همه مردم با همکاری و همدلی در این انتخابات حضور پر رنگی داشته و بازرسان و ناظران و مسئولان این بخش باید شرایط حضور گسترده را فراهم کنند.

آزادی‌کناری یادآور شد: همه بازرسان باید کمک کار ما در برگزاری انتخابات سالم باشند تا انتخابات با کمترین تخلف و استرس برگزار شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات امسال 140 بازرس در شهرستان نکا در اجرای برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند.

آزادی‌کناری ادامه داد: امروز نور انقلاب اسلامی به محوریت رهبری در حال گسترش در جهان است و بیداری اسلامی جهانی شده است و باید قدردان این نظام باشیم.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه ناظران مسئول هستند تا هرگونه تخلف را گزارش دهند، خاطرنشان کرد: بی‌طرفی، درست عمل کردن برای برگزاری انتخابات سالم از دیگر وظایف بازرسان است.

آزادی‌کناری ادامه داد: بازرسان باید هر نوع تخلف را گزارش کرده و از تک‌روی در طول انتخابات جلوگیری کنند.

وی گفت: رابطه بین درستکاری و صداقت شما با امنیت یک رابطه مستقیم است و درست عمل کردن شما باعث پیشگیری از یک برخورد می‌شود.

آزادی‌کناری افزود: همه ما باید بدانیم که پیشگیری بهتر از درمان است و در همین راستا در حوزه امنیت نیز پیشگیری بهتر از مقابله و برخورد است.

وی یادآور شد: فراموش نکنیم اتحاد و همدلی در طول انتخابات موجب افزایش اقتدار و عزت این نظام است و همه ما باید با قانون‌مداری انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول