اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/37

بازرسان از هرگونه تخلف در انتخابات جلوگیری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: بازرسان باید با پایبندی به قانون از هرگونه تخلف در انتخابات جلوگیری به عمل آورند.

بازرسان از هرگونه تخلف در انتخابات جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه آموزشی ویژه بازرسان و سربازرسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند که به منظور آشنایی بازرسان با قوانین و مقررات انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: بازرسان در روند انتخابات چشم بینا و گوش شنوای مجموعه هستند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: بازرسان با تعهد و ایمان خود، زمینه اجرای قانون در انتخابات را فراهم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: قانون‏مداری و اشرافیت کامل به وظایف از خصوصیات یک بازرس است.

فرماندار شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: قانون‏مداری و وظیفه‏شناسی دو رکن مهم یک بازرس است که بازرسان باید با شناخت وظایف خود و سایر اعضای شعبه اخذ رأی از اجرای صحیح قانون، مراقبت به عمل آورند.

قاسمی‏فرزاد افزود: امانتداری از خصلت‏های یک فرد مومن است که شما باید از امانتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما سپرده و اعتمادی که به شما شده، به خوبی مراقبت و این امانت را به خوبی حفظ کنید.

وی تاکید کرد: بازرسان باید با پایبندی به قانون از هرگونه تخلف در انتخابات جلوگیری به عمل آورند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به حضور گسترده و دشمن‏شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: با این حضور همه نقشه‏های دشمن نقش بر آب و ثابت شد که هیچ عمل و اقدامی نمی‏تواند بر روحیه انقلابی مردم اثر منفی بگذارد و آنها پرصلابت‏تر از گذشته در خط حفظ ارزش‏ها ایستاده‏اند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند 29 انتخاباتی که در سال‏های قبل در کشور برگزار شده، با حضور گسترده مردم برگزار می‏شود.

وی بیان کرد: در همه دوره‏های انتخاباتی شاهد حضور حماسی مردم در پای صندوق‏های رأی بوده‏ایم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به فتنه بعد از انتخابات سال 88 افزود: در این سال دشمن از هر طریقی به دنبال زدن ضربه‏ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بهترین راه را انتخابات ارزیابی کرد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: دشمن با راه‏اندازی حرکتی شبیه انقلاب مخملی سعی داشت نظام را وارد چالش کند که به لطف خداوند، تمسک به احکام الهی و تبعیت مردم از مقام معظم رهبری این نقشه شوم نقش بر آب و چشم فتنه در 9 دی کور شد.

وی اظهار کرد: در انتخابات پیش‏ رو نیز دشمن از پا ننشسته و با هدف ایجاد دلسردی و ناامیدی در مردم به عرصه آمده است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: دشمن در این راستا با برنامه‏هایی همچون تشدید تحریم، جنگ روانی، اختلال در زمینه اقتصادی و ایجاد نارضایتی، کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات را دنبال می‏کند.

قاسمی‏فرزاد گفت: وظیفه همه ما شرکت پرشور و حماسی در این انتخابات است تا نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب سازیم.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول