اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

تویسرکان پایلوت انتخابات الکترونیک شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان به عنوان پایلوت الکترونیک انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هشت شهر استان انتخاب شد.

تویسرکان پایلوت انتخابات الکترونیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه تمام فرآیندهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مکانیزه انجام می‌شود اظهار داشت: همه زیرساخت‌های لازم برای حضور و مشارکت مردم برای انتخاباتی سالم و پرشور در سطح شهرستان مهیا است.

وی با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی ضریب امنیتی حفاظتی بالاتری نسبت به انتخابات سنتی دارد افزود: مؤلفه‌های؛ ضریب امنیتی حفاظتی بالا، کاهش هزینه‌ها، افزایش مشارکت عمومی، استفاده بهینه از زمان و تسهیل و تسریع‌بخشی کار قسمتی از مزیت‌های کاربردی انتخابات مکانیزه محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان تویسرکان کارگاه آموزشی انتخابات الکترونیکی به زودی برپا خواهد شد، اظهار داشت: دوره آموزشی چگونگی روند و نحوه برگزاری انتخابات با بکارگیری سیستم‌های مکانیزه برای همه عوامل و فعالان در ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان با حضور اساتید کشوری و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی شرکت در انتخابات را حق آحاد مردم دانست و تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در قالب بروشور، جزوه و کتابچه به منظور آگاه‌سازی و آشنایی مردم با انتخابات به صورت تمام اتوماتیک در گستره سطح شهرستان خواهد شد.

رضانیا تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تویسرکان تمام الکترونیکی انجام می‌شود و این در حالی است که تنها 10 درصد صندوق‌های آرای کشور به صورت مکانیزه است.

وی تعداد شعب ثابت و سیار در سطح شهرستان را 94 شعبه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تمام پیش‌بینی‌های لازم در راستای برگزاری انتخابات سالم و درست در تویسرکان انجام شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان تأکید کرد: انتخابات پشتوانه امنیت کشور است و نباید این موضوع موجب تضعیف کشور شده بلکه باید در فضایی آرام و جو روانی مناسب بدون تنش برگزار شود.

وی در پایان سخنانش حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات را از اهداف اصلی این مهم برشمرد و گفت: اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی درست نقشی کلیدی و محوری دارند پس تعامل و ارتباط همه‌جانبه عوامل مؤثر در انتخابات چالش‌ها و ترفندهای دشمن را بهم خواهد ریخت.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول