اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت

تجلیل از خانواده نخستین شهید انقلاب در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از خانواده شهید سلیمان شریفی نخستین شهید انقلاب در استان بوشهر برگزار شد.

تجلیل از خانواده نخستین شهید انقلاب در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، امام جمعه دآبپخش عصر امروز در آیین تجلیل از خانواده شهید سلیمان شریفی از شهدای انقلاب بخش آبپخش با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و ایستادگی شهدای انقلاب و جوانان آن نسل در مقابل رژیم منحوس پهلوی است و باید همه ساله در راستای بزرگداشت این ایام از تمام توان بهره بریم.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی عنوان کرد: شهید شریفی از آموزگاران متدین و بزرگوار شهر آبپخش بودند و شاگردانی متدین و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کردند و امروز نیز به عنوان الگویی برای جوانان ولایتمدار شهر آبپخش هستند که با پیروی از اهداف و آرمان‌های بلند ایشان و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس همواره در راه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلام ایستاده‌اند.

امام جمعه آبپخش در همین راستا اذعان کرد: این شهید بزرگوار اولین شهید راه انقلاب استان بوشهر بود که در سال 57 در تجمع فرهنگیان و مردم که علیه رژیم منحوس پهلوی برگزار شده بود شرکت و مورد ضرب و جرح نظامیان رژیم منحوس پهلوی قرار گرفت که بر اثر ضربات وارده تا مدتی مجروح و پس از آن به درجه والای شهادت نایل آمدند.

وی اضافه کرد: امروز تمامی مردم باید برای تداوم راه انقلاب سیره زندگی این شهید بزرگوار و سایر شهدای انقلاب و دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهند و همواره در مسیر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

این مسئول بیان کرد: نظامی که امروز ما وارث آن هستیم و افتخار خدمت‌گذاری در آن را داریم، شجره طیبه آن در دوران مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و دفاع مقدس با خون شهدای گرانقدر آبیاری شده و ما باید با تمام توان از این نظام مقدس و اهداف و ارزش‌های آن حراست، پاسداری و پاسبانی کنیم.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: بزرگداشت دفاع مقدس به معنای بزرگداشت و تجلیل از مقام والای شهدا و تمامی اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به بهترین نحو به برگزاری مراسم این اقدام کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول