اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت

برگزاری آیین غبارروبی مزار شهدا در سراسر بخش آبپخش

خبرگزاری فارس: با حضور مردم و مسئولان محلی آیین غبارروبی گلزار شهدا در آبپخش برگزار شد.

برگزاری آیین غبارروبی مزار شهدا در سراسر بخش آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، عصر امروز ‌با حضور مسئولان بخش آبپخش آیین غبارروبی گلزار شهدای بخش آبپخش به صورت همزمان در سراسر بخش آبپخش اجرا شد.

بخشدار آبپخش در این مراسم با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: مراسماتی که در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود باید تمام توان خود را در راستای بزرگداشت این ایام تاریخی به کار گیریم.

احمد خرم‌روز اظهار کرد: ما دائماً محتاج یادآوری امام و انقلاب هستیم و امام خمینی (ره) پیش از اینکه رهبر انقلاب باشد مردی حکیم، ادیب، فاضل و عارف بود و مردم ایران اسلامی با تبعیت از ایشان رژیم مستبد و کافر پهلوی را از ریشه ساقط کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی و بهره‌گیری از احکام، دین مبین اسلام را روی کار آوردند.

خرم‌روز به نقش شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: امنیت، سلامت، پست و مقام هر یک از ما به برکت خون شهداست و ما وظیفه داریم در حد توان برای بازماندگان شهدا، آزادگان، جانبازان و دیگر ایثارگران رفاه، آسایش و امنیت را فراهم کرده و دغدغه‌های آنان را رفع کنیم.

وی ادامه داد: مردم بخش آبپخش شهدای زیادی چه در ایام انقلاب و چه در ایام جنگ تحمیلی هشت ساله به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده‌اند و این نشان از آمادگی همواره ایشان برای دفاع از اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خرم‌روز بیان کرد: شهدا پیرو مکتب سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و پیامبران الهی بودند و با تاسی از ایشان و با پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت توانستند به موفقیت و پیروزی دست یابند.

وی در همین راستا عنوان کرد: ما امروز باید پیروی از سیره و روش زندگی شهدا را مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم در دنیا و آخرت به سربلندی دست یابیم.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول