اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع کثیری از نمازگزاران آبپخشی

مسابقه فرهنگی جهاد اقتصادی و زکات در آبپخش برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقه فرهنگی جهاد اقتصادی و زکات در مصلای نماز جمعه آبپخش برگزار شد.

مسابقه فرهنگی جهاد اقتصادی و زکات در آبپخش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، ظهر امروز با حضور جمع کثیری از شهروندان آبپخشی مسابقه فرهنگی جهاد اقتصادی و زکات با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در آئین برگزاری این مسابقه فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بخش مهمی از تاریخ این مرز و بوم است که گذشته و حال ما را از یکدیگر متمایز ساخته است و باید با تمام توان در راستای بزرگداشت این ایام سرنوشت‌ساز کوشا باشیم.

محمد نجفی اظهار داشت: تبیین و تشریح اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان و نوپای انقلاب از مسائل حساس و ضروری است که باید به آن توجه داشته باشیم و در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش همانند سال گذشته برنامه‌‌های جذاب و متنوعی برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده که با حضور پرشور مسئولان و مردم ولایتمدار و انقلابی بخش آبپخش در این ایام مبارک شاهد برگزاری آنها خواهیم بود.

نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش، برگزاری مسابقه فرهنگی جهاد اقتصادی و زکات در آبپخش بوده که امروز با حضور پرشور شهروندان و اهالی بخش آبپخش شاهد برگزاری آن هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش با اشاره به حضور بیش از 400 شرکت‌کننده در این مسابقه فرهنگی ابراز داشت: اسامی برندگان روز 19 بهمن‌ماه اعلام می‌شود و به آنها جوایز نفیسی اهدا خواهیم کرد.

نجفی اذعان داشت: این مسابقه علاوه بر آشنایی شهروندان و نوجوانان آبپخشی با مفاهیم اساسی جهاد اقتصادی و زکات، زمینه مطالعه را نیز برای آنها فراهم می‌آورد که از مهم‌ترین دستاوردهای این مسابقه است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول