اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ورودی آبپخش در خاموشی مطلق

خبرگزاری فارس: به دلیل اختلال در شبکه برقی، شامگاه شنبه شاهد خاموشی در شبکه روشنایی شهری در قسمت ورودی و ابتدایی شهر آبپخش بودیم.

ورودی آبپخش در خاموشی مطلق

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش خاموشی چراغ‌های روشنایی خیابان اصلی شهر آبپخش یکی از مسائل و مشکلاتی بود که شامگاه شنبه در شهر آبپخش شاهد آن بودیم و مورد شکایت و اعتراض شدید شهروندان آبپخشی واقع شده بود.

خیابان اصلی شهر آبپخش جاده اتصال استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود و تاریکی شامگاه گذشته سبب ناراحتی اهالی این شهر شد.

جابر ترکان‌چرخ یکی از شهروندان آبپخشی در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: از مسئولان انتظار می‌رود هنگام وقوع مشکلات در تاسیسات زیرساختی نسبت به رفع آن کوشا باشند و اجازه ندهند اشکال موجبات ناراحتی شهروندان را فراهم آورد.

چنگیز اخلاقی دیگر شهروند آبپخشی در ارتباط با خاموشی مسیر ورودی شهر آبپخش اظهار داشت: اختلال در زیرساخت‌های شهری در زندگی شهرنشینی تاثیرات زیادی دارد و مسئولان باید تلاش خود را برای کاهش این مسائل به کار گیرند.

محمدصالح صالحی بیان داشت: مسئولان بخش و شهر آبپخش همواره در راستای حل مشکلاتی که در سطح شهر و بخش ایجاد می‌شود کوشا هستند و از ایشان می‌خواهیم این ‌بار نیز همچون گذشته تلاش خود را برای رفع این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

داراب پارسا نیز با انتقاد از خاموشی اخیر گفت: خاموشی در مسیر خیابان اصلی شهر به دلیل وجود مراکز تجاری متعدد از اهمیت بالایی برخوردار است و از مسئولان انتظار داریم در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

آرش عرب‌زاده نیز در این راستا اظهار داشت: روشنایی در برقراری امنیت و آرامش شهروندان در ساعات پایانی شب تاثیر مهمی دارد و مسئولان با حل این مشکل می‌توانند به احساس امنیت و آرامش شهروندان کمک ارزنده‌ای کنند.

وی ادامه داد: البته پرسنل زحمتکش کلانتری آبپخش در ماه‌های اخیر با اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی خود گام‌های مهم و ارزنده‌ای در راستای برقراری امنیت برداشته‌اند که صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنیم.

سید محمود موسوی شهردار آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش در ارتباط با علت قطع برق شبکه روشنایی ورودی جنوبی شهر آبپخش گفت: فعالیت حفاری شرکت گاز در این مسیر سبب قطع کابل شبکه روشنایی خیابان اصلی شهر در آن مسیر شد.

وی اضافه کرد: از همه ظرفیت خود برای رفع این مشکل استفاده کرده‌ایم و به زودی این معضل رفع می‌شود.

رئیس شورای آبپخش نیز گفت: حفاری‌های پیمانکار گاز عامل این خاموشی است و تذکرات لازم به پیمانکار داده شده که امیدواریم شاهد تکرار این وضعیت نباشیم.

مصطفی رضایی افزود: آبپخش از شهرهای بزرگ استان و محور مواصلاتی خوزستان به بوشهر است که خاموشی معابر شهر زیبنده نیست.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول