اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور هنری ارشاد اسلامی همدان:

"خطوط خاطر" در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: نمایش "خطوط خاطر" به کارگردانی "محمد قاسمی" در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

"خطوط خاطر" در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود

محمدعلی فرجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سه نمایش از استان همدان در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

وی تصریح کرد: نمایش "خطوط خاطر" به کارگردانی "محمد قاسمی" در بخش تئاتر صحنه‌ای که برگزیده جشنواره منطقه‌ای تئاتر است، در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

مسئول امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: نمایش "جایی برای ما سه نفر" به کارگردانی "مهدی حبیبی" و نمایش " از پشت عینک ته استکانی" به کارگردانی "نرگس خاک‌کار" در بخش خیابانی به سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافته‌اند.

وی  یادآور شد: سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از تاریخ پنجم تا 22 بهمن سال جاری آغاز شده است که تئاتر شهر، تالار وحدت، تماشاخانه سنگلج، خانه هنرمندان و کاخ گلستان میزبانان جشنواره تئاتر فجر در تهران هستند.

فرجی ابراز داشت: جشنواره تئاتر فجر امسال با 130 نمایش ایرانی در بخش‌های چشم‌انداز تئاتر ایران، تجربه‌های نو، نگاه ویژه، میهمان، مرور، تئاتر خیابانی و رادیو تئاتر اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: جشنواره تئاتر فجر جشنواره‌‌ی نمایش‌های منتخب استانی و سپس منطقه‌ای است که می‌توانند در یک جشنواره در کنار هم رقابت کرده و هنرنمایی داشته باشند.

مسئول امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان سخنانش افزود: از میان آثار حاضر در جشنواره تئاتر فجر 30 اثر با موضوع انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس است که با بررسی و داوری‌های متعدد انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول