اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز هنرهای نمایشی:

برپایی بخش بین‌الملل تئاتر فجر در استان‌ها فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی، اجرای تئاتر فجر استانی را زمینه‌ساز توسعه و رشد این هنر در فرا مرزهای جغرافیایی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم استان‌ها را در برگزاری بخش بین‌الملل این جشنواره دخیل کنیم.

برپایی بخش بین‌الملل تئاتر فجر در استان‌ها فراهم می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری بخش استانی سی‌امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در خراسان شمالی اتابک نادری با بیان اینکه تئاتر مرز نمی‌شناسد، اظهار داشت: برگزاری بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اثرات مثبتی را در حوزه تئاتر بر جای خواهد گذاشت.
وی گفت: برگزاری این جشنواره در استان‌ها نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان‌ها در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی هنری کشور است.
معاون امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی با اشاره به این که برگزاری بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نوعی تبادل فرهنگی بین گروها است، افزود: برقراری ارتباط با هنرمندان فرای مرز جغرافیایی استان‌ها ارتقاء هنر تئاتر را میسر می‌سازد.
وی اضافه کرد: حضور گروه های برتر و ارایه آثار فاخر در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سبب می‌شود تا هنرمندان و مخاطبان با ویژگی‌های این هنر در استان خود آشنا و تبادل آرا صورت می‌پذیرد.
نادری برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور هنرمندان تهران را در روند شکل‌گیری و جهت‌دهی به تئاتر استان‌ها اثرگذار دانست و اظهار داشت: ایده و الهام گرفتن هنرمندان از آثار اجرا شده در این جشنواره از دیگر آثار برگزاری بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.
وی با بیان اینکه تئاتر مرز نمی‌شناسد و پیامش انسانی است اظهار امیدواری کرد تا طی سال‌های بعد در جشنواره فجر استانی به نقطه‌ای رسیده که بتوان استان‌ها را در بخش بین‌الملل دخیل کنیم.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول