اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب

تئاتر «از دعوت تا شهادت» در روستای مهدی‌آباد شوشتر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: یک کارگردان شوشتری گفت: تئاتر «از دعوت تا شهادت» از امشب در روستای مهدی‌آباد شهرستان شوشتر اجرا می‌شود.

تئاتر «از دعوت تا شهادت» در روستای مهدی‌آباد شوشتر اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، اسماعیل سلیمانی صبح امروز در آخرین بازبینی تئاتر «از دعوت تا شهادت» با حضور نویسنده این تئاتر و جمعی از هنرمندان شوشتری اظهار کرد: این تئاتر بیش از دو ماه است که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و به صورت شبانه‌روزی تمرین می‌شود.
وی خاطر‌نشان کرد: تمرینات این تئاتر به دلیل نبود تجربه قبلی از طرف بازیگران این تئاتر بسیار طولانی و زمان‌بر بود ولی در شرایط کنونی این تئاتر به وضعیت بسیار خوبی برای اجرا رسیده است.
سلیمانی با اشاره به اینکه اجرای تئاتر و فعالیت‌های فرهنگی برای روستای مهدی‌آباد بسیار نیاز است، افزود: اجرای فعالیت‌های فرهنگی سبب می‌شود تا جوانان در روستا وضعیت بهتری پیدا کنند و همین مهم موجب ارتقای سطح فرهنگی روستا می‌شود.
این کارگردان شوشتری تعزیه تاکید کرد: استعداد‌های بسیار خوبی برای رشد در این روستا وجود دارد و تا اجرا نشدن این تئاتر نمی‌توانستیم از وجود این استعداد‌ها باخبر شویم و به این دلیل باید در این روستا این نوع فعالیت‌ها مستمر باشد.
وی با اشاره به تلاش‌های پایگاه مقاومت روستا افزود: پایگاه مقاومت روستای مهدی‌آباد در اجرا و تمرین این تئاتر مذهبی همکاری بسیار خوبی کرده که تلاش‌های انجام شده قابل تقدیر است.
تئاتر «از دعوت تا شهادت» به نویسندگی ابوالقاسم غلامحیدر، کارگردان برتر خوزستانی و کارگردانی اسماعیل سلیمانی از امشب به مدت دو شب در روستای مهدی‌آباد اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول