اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم افتتاحیه

تئاتر فجر استانی جمعه در خراسان شمالی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم افتتاحیه بخش استانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در این استان جمعه 7 بهمن در بجنورد برگزار می‌شود.

تئاتر فجر استانی جمعه در خراسان شمالی آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری بخش استانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در خراسان شمالی، حسین فرخنده اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تئاتر و نیز جمعی از مسئولان استانی در محل تالار گلشن شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه ساعت 17:30 جمعه شب برگزار می‌شود، افزود: پس از مراسم افتتاحیه اثر نمایشی «رویای تفتیده» به کارگردانی « امیر سالاری» و «رضا عباسی» از استان خراسان جنوبی به روی صحنه می‌رود.
فرخنده تصریح کرد: این اثر نمایشی نوشته «حسین ابراهیمی» و به کارگردانی « امیر سالاری» و « رضا عباسی» از هنرمندان استان خراسان جنوبی است که به عنوان یکی از آثار منتخب برای اجرا در بخش تئاتر فجر استانی، در تالار گلشن شهرستان بجنورد به روی صحنه می‌رود.
وی ادامه داد: این بخش جشنواره همچنین با 3 اثر نمایشی دیگر از استان تهران تا تاریخ دوشنبه 10 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
فرخنده با معرفی این آثار نمایشی گفت: «مار خورده افعی شده» به کارگردانی «گلبرگ ابوترابیان»، «ماه مهر از سال 60» کاری از «علی برجی» و نیز «سکوت با سه نقطه» به کارگردانی « رضا عطایی‌فر» به ترتیب شنبه، یک شنبه و دوشنبه در تالار گلشن بجنورد هرکدام با دو نوبت 17:30 و 19:30 اجرای عموم خواهند داشت.
معاون امور فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر، نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر و نیز برگزاری دو کارگاه آموزشی در دو حوزه کارگردانی و فن بیان را از دیگر برنامه ها در مدت برگزاری این برنامه بزرگ هنری در استان خراسان شمالی نام برد.
بخش استانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر 7 تا 10 بهمن سال جاری با به روی صحنه رفتن 4 اثر نمایشی منتخب این جشنواره، در تالار گلشن شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول