اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج بازبینی ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز اعلام شد

خبرگزاری فارس: نتایج بازبینی ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز با معرفی هفت اثر برتر برای راهیابی به مرحله پایانی در تنگستان اعلام شد.

نتایج بازبینی ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، مرحله نهایی ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز روزهای 16 الی 19 بهمن ‌ماه 90 در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار می‌شود.
هیئت بازبینی این جشنواره متشکل از علی قربانی، اردشیر محمودی‌فر و جواد صداقت پس از بازبینی از 20 اثر نمایشی، هفت اثر نمایشی از شهرهای اهرم، گناوه، کاکی و دیر را برای حضور در مرحله پایانی جشنواره استانی تئاتر طنز معرفی کردند.
هفت اثر راه یافته به مرحله پایانی جشنواره استانی تئاتر طنز شامل نمایشنامه بنی‌آدم اثری از عبدالرضا نصیری و به کارگردانی عبدالرضا نصیری از شهر کاکی، نمایشنامه کمدی ارتفاعات اثری از امید طاهری و به کارگردانی میثم عابدی از شهر دیر، نمایشنامه فقط برای جشنواره اثری از سعید گل‌چمن و به کارگردانی سعید گل‌چمن از شهر اهرم، نمایشنامه وقتی پای قانون در میان باشد اثری از آرش منصوری و به کارگردانی لقمان بحرانی از شهر دیر، نمایشنامه کابوس دانشگاه اثری از اکبر انصاری و به کارگردانی ساناز سلیمانی از شهر اهرم، نمایشنامه رفیق صادراتی اثری از حسین زارعی و به کارگردانی سعید بهمرد از شهر گناوه و نمایشنامه کابوس دزدی اثری از اکبر انصاری و به کارگردانی علیرضا احمدزاده از شهر اهرم هستند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول