اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

انتخابات آثار تحریم را به صفر می‌رساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: برگزاری انتخابات با شکوه مجلس نهم آثار تحریم و عواقب آن را به صفر می‌رساند.

انتخابات آثار تحریم را به صفر می‌رساند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: دشمن از روی ناچاری و خشم و غضب و کینه‌ای که از ملت ایران به دل دارد به تحریم روی آورده است تا شاید بتواند نظام اسلامی ما را فلج کند.
وی با بیان این‌که آثار این تحریم بسیار شکننده و زودگذر است و ملت ما می‌تواند در نقطه مقابله اروپایی‌ها را تحریم کند، تصریح کرد: شریان حیاتی آمریکا و اروپا از خلیج فارس و تنگه هرمز می‌گذرد و اگر دشمن به رویه خبیث و اهداف شوم خود ادامه دهد ما نیز قادر هستیم این تنگه را ببندیم و اجازه ندهیم دشمن ذره‌ای نفت و سوخت برای خود مهیا کند.
علوی با اعلام این‌که می‌توان با تدبیری درست از کنار این تحریم‌ها بدون کوچک‌ترین آسیب گذشت، خاطرنشان کرد: ما وظیفه روشنگری داریم و کسی حق ندارد با برخی اظهارات و سخنان گزافه اعتماد و اطمینان ملت را دچار خدشه کند بلکه شایسته است با یک دوراندیشی از این مرحله نیز به سلامت عبور کنیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان این‌که انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی نقطه امیدواری ملت ایران و ناکامی دشمنان است، اضافه کرد: مردم ما باید کاندیداهایی شایسته و دارای برجستگی ویژه و خاص را انتخاب کنند و از هرگونه انتخاب عجولانه و تحت تأثیر برخی جریانات و فضاسازی‌ها دوری کنند.
به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد رعایت تقوا، اخلاق حسنه، تدبیر شایسته در امور تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را از شاخصه‌های کاندیدای اصلح برشمرد و گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات نه تنها به انتخاب نماینده شایسته منجر می‌شود بلکه انقلاب را تا صحنه انتخابات دیگر از هرگونه گزند بیمه می‌کند.
علوی در ادامه سخنان خود به ایام دهه فجر و گرامیداشت شایسته این ایام اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسب است تا دستاوردهای نظام اسلامی دقیق و شایسته و شفاف تبیین شده و مردم به همه مسایل آگاهی داشته باشند.
وی تصریح کرد: دهه فجر محصول رشادت امام راحل، شهدا و پیشکسوتان انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم در صیانت از این دهه این ایام را به معنای واقعی آیینه تجلی خورشید اسلام و حاکمیت اندیشه‌های بارور دینی بدانیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول