اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند/11

انتخابات در دامغان کاملا رایانه‏ای برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تاکید کرد: در صورت دریافت موافقت‏های نهایی، انتخابات در دامغان کاملا رایانه‏ای برگزار می‏شود.

انتخابات در دامغان کاملا رایانه‏ای برگزار می‏شود
علیرضا خلخالی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 90 درصد فرایندها در کل استان سمنان و 100 درصد در یکی از شهرستان‏های این استان به صورت رایانه‏ای برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات کاملا رایانه‏ای در حوزه انتخابیه دامغان پیشنهادهایی ارائه شده است، ادامه داد: اگر موافقت نهایی با این پیشنهاد انجام شود و ستاد مرکزی انتخابات آن را تایید کند، همه باید همکاری کنند تا در دامغان انتخابات رایانه‏ای برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: شهرستان‏ها باز هم فرصت دارند تا در تعداد شعبه‏ها و صندوق‏های اخذ رأی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تجدید نظر کنند و با آمادگی کامل در این راه پیش بروند.
خلخالی با بیان اینکه هیئت‏های اجرایی و نظارت تاکنون در اجرای بخش‏های مختلف انتخابات خوب عمل کرده‏اند، بیان کرد: مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات در استان سمنان وجود ندارد.
وی هم‌چنین از دستگاه‏های اجرایی استان سمنان خواست که اگر اطلاعات و آماری را در اختیار کاندیداهای انتخاباتی قرار می‏دهند، مراقبت کنند تا این آمارها جزو اطلاعات طبقه‏بندی شده نباشد.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان هم‌چنین تاکید کرد: اطلاعات مورد نیاز در صورت لزوم باید در اختیار همه کاندیداها قرار داده شود و همه نامزدهای انتخاباتی در این بخش از حق یکسانی برخوردار شوند و فرقی بین نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای جدید نیست.
خلخالی افزود: انتخابات آتی مجلس باید پرشور و همراه با امانتداری برگزار شود و از تمام توان استان سمنان به خوبی استفاده شود تا مشارکت عمومی در انتخابات آتی افزایش یابد.
وی گفت: مردم آگاه و با بصیرت استان سمنان همواره احساس مسئولیت می‏کنند و می‏دانند زمانی که به حضور آنها نیاز است، باید در صحنه باشند و حضور سیاسی خود را نشان دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان هم‌چنین از همه کسانی که وارد عرصه انتخابات شده‏اند، درخواست کرد تا قوانین و مقررات موجود را رعایت کنند و از فرصت‏های خود در موعد مقرر آن بهره ببرند.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول