اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تشیع جاسک:

تعصبات فامیلی و گروه‌گرایی از آسیب‌های انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل تشیع جاسک گفت: گروه‌گرایی و تعصبات فامیلی و برخی از روابط و دوستی‌ها، از جمله آسیب‌ها و چالش‌ها در انتخابات است که باید از آن پرهیز کرد.

تعصبات فامیلی و گروه‌گرایی از آسیب‌های انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک در شرقی‌ترین منطقه هرمزگان حجت‌الاسلام جواد غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی درصدد برگزاری انتخاباتی آرام و بدون التهاب و در فضایی امن با حضور حداکثری مردم است تا مجلسی ولایت‌مدار و انقلابی تشکیل شود.

وی خواستار انتخاب اصلح برای حضور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شد و گفت: گروه‌گرایی و تعصبات فامیلی و برخی از روابط و دوستی‌ها، نباید در انتخاب نامزدهای اصلح برای حضور در یکی از مهمترین قوه از قوای سه‌گانه کشور یعنی قوه قانون‌گذاری تاثیرگذار باشد.

امام جمعه جاسک با اشاره به تحریم نفتی ایران از سوی اروپا گفت: اروپایی‌ها با این اقدام نوکری خود به آمریکا را به اثبات رساندند و عملا خلاف اصول و هنجارهای پذیرفته شده بین‌المللی گام برداشته‌اند.

وی تصریح کرد: هرگونه بی‌ثباتی در بازارهای مواد خام از جمله بازار انرژی و به طور خاص بازار نفت که اروپا از نظر اقتصادی به آن نیازمند است، بحران اقتصادی در غرب را دو چندان می‌کند و دود آن به چشم خودشان خواهد رفت.

غلامی ضمن دعوت از نمازگزاران برای شرکت در برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: راهپیمایی بزرگ 22 بهمن فرصتی است تا مردم شریف، فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی با تأسی از رهنمود‌های امام انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده در صحنه، توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی سازند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول