اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

حضور پرشور مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب است.

حضور پرشور مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار داشت: از همان آغاز انقلاب دشمنان در تلاش برای کارشکنی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تحریم‌های مختلف در تلاش برای تضعیف قدرت نظامی و علمی کشور هستند، ادامه داد: دشمنان نمی‌دانند با این تحریم‌ها کاری از پیش نبرده و تحریم‌ها نتیجه عکس داده و موجب پیشرفت کشور می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور از نظر علمی موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است، افزود: دانشمندان ایرانی در هیچ زمان دست از کار نکشیده و همواره به دستاوردی بزرگ در زمینه‌های علمی دست پیدا می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات یادآور شد: تاکنون هر انتخاباتی که برگزار شده با حضور پرشور مردم کشور همراه بوده است.

موسویون با بیان اینکه در انتخابات سال جاری نیز مردم با حضور با شکوه خود بینی دشمنان را به خاک می‌مالند، یادآور شد: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی در دهان دشمنان است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در این دوره از انتخابات نیز همچون ادوار گذشته با حضور پرشور خود با دیگر انسجام و وحدت خود را به رخ دشمنان می‌کشند، اضافه کرد: چراکه مردم ایران تجربه بیش از 30 انتخابات را با خود به همراه دارند.

امام جمعه موقت زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت حجاب در جامعه اسلامی یادآور شد: بسیاری از بی‌بند و باری‌هایی که در جوامع غربی وجود دارد به علت بد حجابی و بی‌حجابی موجود در آیین جوامع است.

وی خاطر نشان کرد: رعایت نکردن حجاب از سوی بانوان جامعه موجب انحراف جوانان می‌شود، چراکه شیطان همواره در کمین بوده و در تلاش برای فریب انسان‌ها است.

موسویون با اشاره به اینکه رعایت نکردن حجاب موجب سست شدن بنیان خانواده می‌شود، ادامه داد: اگر همه افراد در جامعه از قبیل مرد و زن به رعایت حجاب و پوشش اسلامی بپردازند، مشکلی در زمینه انحراف جوانان در زمینه حجاب به وجود نمی‌آید.

وی در ادامه با اشاره به هفته وقف و موقوفاتی که امسال اضافه شده است‌، ادامه داد: وقف یک عمل ماندگار است و موجب می‌شود، انسان در دنیای باقی نیز از اعمال خیر این دنیا بهره‌مند شود.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از موقوفات در استان وجود دارد که حتی واقف آن نیز نامشخص است، افزود: هر عمل خیری که در داخل مکان وقف شده انجام می‌شود، تبعات آن به واقف نیز برمی‌گردد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول